Måske skulle man blive servitrice..
Fra : Martin Bak

Dato : 18-08-05 20:23

Fra : Steen F.

Dato : 19-08-05 01:49

Martin Bak wrote:

*LOL*
Det var en 924 fra 1979 hun fik!! Det var vel billigere at forære den væk,
end at køre den til skrot!

MVH Steen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-08-05 04:33

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> wrote in

> *LOL*
> Det var en 924 fra 1979 hun fik!! Det var vel billigere at forære den
> væk, end at køre den til skrot!

Gestussen er fin, men.... enig. En 924 har bare _intet_ med Porsche at
gøre.

Det er en Audi i forklædning og endda en af de kedelige af slagsen.

Nuvel, gad vide hvad den gamle havde i tankerne da han forærede hende
bilen.....

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-05 17:01

> Gestussen er fin, men.... enig. En 924 har bare _intet_ med Porsche at
> gøre.
>
> Det er en Audi i forklædning og endda en af de kedelige af slagsen.

Sådan en dunk kører faktisk ret godt.
Undervognen tager imod en del tæv uden problemer.

Jow Jow min svoger havde et rigtigt fint rødt 1976 eksemplar med 125Hk.
Og jeg har kørt meget sidelæns i den. Trods den noget svage motor.
Selv i 1995 hvor han "snøft" solgte den havde den IMHO køreregenskaber der
var over norm for datidens GTI'ere.

> Nuvel, gad vide hvad den gamle havde i tankerne da han forærede hende
> bilen.....

F....

--
/Claus

www.vwfanatic.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-08-05 17:44

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote in

> Sådan en dunk kører faktisk ret godt.
> Undervognen tager imod en del tæv uden problemer.

Yes, men det er bare sørgeligt der står Porcshe på hjelmen IMHO.

> F....

Også min tanke...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-08-05 18:25

Martin Johansen [6000] wrote:

> Yes, men det er bare sørgeligt der står Porcshe på hjelmen IMHO.

Det gør der nu heller ikke.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-08-05 18:27

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in news:LBoNe.74
$vo.48@news.get2net.dk:

> Det gør der nu heller ikke.

Nej men tror du jeg ku' ramme tasterne? nope så jeg gav op efter 3 forsøg
og lod det være som stod efter 3 forsøg :)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-08-05 18:28

Martin Johansen [6000] wrote:

> Nej men tror du jeg ku' ramme tasterne? nope så jeg gav op efter 3
> forsøg og lod det være som stod efter 3 forsøg :)

He he

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 19-08-05 21:30

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

> Yes, men det er bare sørgeligt der står Porcshe på hjelmen IMHO.

Den "plankede" ALT som var samtidig, og det mest i dag, pga vægtfordelingen
er 50/50- dvs.du kan holde på i svingene. Desuden er det en "classiccar", og
skal behandles sådan, du finder ikke MEGET som er så tidsløst i designet som
den. Det er vel oss grunden til debatten, vi har glemt det er en ~30år gl.
bil, ingen ville fx. debattere en Fård Capri på den måde?. Hvis Jeg fik den
foræret, eller for en "slik", ville jeg tage imod.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-08-05 11:24

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote in

> [...]
> debatten, vi har glemt det er en ~30år gl. bil, ingen ville fx.
> debattere en Fård Capri på den måde?. Hvis Jeg fik den foræret, eller

Jeg ville da også tage imod, men jeg ville da samtidig også prøve at sælge
den... den siger mig ikke så meget. Ganske enkelt :)

Fra : Brian

Dato : 20-08-05 12:11

Martin Johansen [6000] wrote:

> Jeg ville da også tage imod, men jeg ville da samtidig også prøve at
> sælge den... den siger mig ikke så meget. Ganske enkelt :)

Ja, så er du sgu godt nok noget kræsen ang. din vinterbil!

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-08-05 12:13

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in news:43070fc3$0$18638$14726298
@news.sunsite.dk:

> Ja, så er du sgu godt nok noget kræsen ang. din vinterbil!

Altså vi taler om en Porsche :)

Men ja den kunne da bruges som vinterbil :)