Indretning Landcruiser Camping
Fra : Leo Jensen

Dato : 18-08-05 15:56

Hej

Kom lige 'tilfældígt' forbi sådan en. Jeg havde ikke lige forestillet mig,
at det var højre sæde i anden række der skulle fjernes for at lave køkken. 4
mand i bilen, så skal der enten sidde 2 på 1½ plads på 2. række eller en på
3. række. Hvor var det så lige bagagepladsen blev af ? Ellers en rigtig fed
vogn med masser af standardudstyr ift. CRV, RAV4 og alle de andre småbiler
med 4x4.

Leo

Fra : Morgan Jones

Dato : 18-08-05 18:08

> [...]
> på 3. række. Hvor var det så lige bagagepladsen blev af ? Ellers en rigtig
> fed vogn med masser af standardudstyr ift. CRV, RAV4 og alle de andre

Bagagen kan vel køre efter i bil nr 2 du kan købe for de 350.000 du sparer i
afgifter ifht. en alm. hvidplades Landcruiser.

Morgan :)

Fra : Leo Jensen

Dato : 18-08-05 18:17

"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> skrev i en meddelelse

> Bagagen kan vel køre efter i bil nr 2 du kan købe for de 350.000 du sparer
> i afgifter ifht. en alm. hvidplades Landcruiser.
>
> Morgan :)

Jeg havde slet ikke planer om at bil 2 skulle være noget med bagageplads
Spøg til side, det er da lidt fjollet at have en stor, lækker bil på hvide
plader, hvor enten passagerer eller bagage skal blive hjemme.

Leo

Fra : Morgan Jones

Dato : 18-08-05 18:20

> Jeg havde slet ikke planer om at bil 2 skulle være noget med bagageplads
> Spøg til side, det er da lidt fjollet at have en stor, lækker bil på
> hvide plader, hvor enten passagerer eller bagage skal blive hjemme.

Ja, men det er jo lovkravene for at man kan spare penge. Alternativet er
gule plader - så alt andet lige er campingversionen jo ikke helt dum. Man
kan jo altid aflevere ~900.000 kr og få den uden kampinggrej der er i
vejen....

;)

Morgan