Suzuki markedsføring
Fra : Lars

Dato : 18-08-05 11:55

Suzuki påstår deres Jimny er dks billigste 4x4 på hvide plader, det passer
dog ikke, så jeg kunne ikke lade være at drille dem lidt, hvilket
resulterede i en vag forklaring hvorfor de ikke regner Nivaen med den koster
jo kun 128KDKr på hvide plader, se korrospondance under dette indlæg.
--
Venlig Hilsen
Lars Funder

Hej Lars og tak for din kommentar.

Lada Niva sælges praktisk talt ikke i Danmark. I år er der således kun solgt
et eksemplar, derfor har vi ikke rigtigt haft den med i vore overvejelser.

Venligst
John Mogensen
Suzuki Bilimport Danmark A/S

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-05 16:33

"Lars" <lars@.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> resulterede i en vag forklaring hvorfor de ikke regner Nivaen med den
> koster jo kun 128KDKr på hvide plader, se korrospondance under dette

Viser bare, Suzuki er pisse realistiske, og det er fint.

Fra : Buhl

Dato : 19-08-05 13:37

"Olesen" <n/a> wrote in message

> Viser bare, Suzuki er pisse realistiske, og det er fint.

Jeg ser logikken i udsagnet således:

Suzuki siger: "Danmarks billigste ægte 4x4 på hvide plader" = det er ikke
muligt at købe en billigere 4x4 bil fra ny på hvide plader end Suzukis
Jimny - i hvertfald ikke en "ægte" 4x4

Jeg ser "ægte" 4x4 som firehjulstræk der kan valgfrit kobles til eller fra
af føreren - altså ikke noget automatisk til og frakobling som eks.
Landrover Freelander - reduktionsgear hører efter min mening også med.

At lada på deres hjemmeside tilbyder en 4x4 på hvide plader til 40.000
mindre - incl. "ægte" 4x4 og reduktionsgear viser at suzukis udsagn er
falsk.

At ladas produkt så grundet kvalitet, brand, udseende, blærerøvseffekt eller
markedsføring ikke medfører forbandet højt salg gør så ikke så meget -
udsagnet er falsk, blot det er muligt at købe en billigere firehjulstrukket
bil på hvide plader i DK.

Jeg kan så yderligere tilføje at lada niva, på trods af dens manglende
skønhed og tekniske finurligheder er en fremragende lille bil til
terrænkørsel.....

Mvh.
Hans Houmøller

Fra : Lars

Dato : 21-08-05 10:58

"Buhl" <buhlspostkasseREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan så yderligere tilføje at lada niva, på trods af dens manglende
> skønhed og tekniske finurligheder er en fremragende lille bil til

Ja jeg opfatter det også som Hans, Suzukis udsagn er falsk, også tænker man
jo hvilke andre af deres udsagn er falske?
--
Venlig Hilsen
Lars Funder

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 18-08-05 18:09

> Så jeres markeds føring er vist ikke helt iorden....

Umiddelbart må det så være Lada's markedføring der halter :c)

Michael