cutty sark ålborg '99
Fra : Troels Hansen

Dato : 17-08-05 10:46

Lidt til samlerene.
Jeg ligger inde med en pose med noget merchandice fra cutty sark 99, som
jeg er ved at blive idiot over ligger og flyder på skrovebordet.
Det drejer sig om ca 30 stk, Ø 9cm mørkeblå lapper til påstrygning og
10stk Ø2,5cm pins, mørkeblå.
Samme logo som på http://www.poul-hovgaard.dk/images/kasketter/00121.jpg
Kan afhentes hvis nogen skulle have interesse (4895), ellers ryger det ud.

Fra : Asger Kjeldsen

Dato : 17-08-05 20:37

Hej Troels
Kunne du overtales til lægge to pin´s og to påstygnings lapper i en konvolut
og sende det til mig?
Hilsen
Asger k

Fra : Troels Hansen

Dato : 18-08-05 14:53

Asger Kjeldsen wrote:

> Hej Troels
> Kunne du overtales til lægge to pin´s og to påstygnings lapper i en konvolut
> [...]

Hvis du sender en frankeret kuvert er det ikke noget problem

Fra : Asger Kjeldsen

Dato : 18-08-05 16:21

Hej Troels
Helt fint.
Hvilken adr. skal jeg sende brev til?

Fra : Steffen Skov

Dato : 18-08-05 19:06

> [...]
> Kan afhentes hvis nogen skulle have interesse (4895), ellers ryger det ud.

ØH - det er da nok ikke i denne gruppe man sætter ting til salg. Findes der
ikke nogle salgsgrupper?

Hilsen Steffen

Fjern 1. & 2. ubekendt i adresse

Fra : Asger Kjeldsen

Dato : 18-08-05 20:30

Hvem talte om at sælge noget?
merchandice fra 99 regatta hører da til i denne gruppe.
eller har jeg misforstået noget?
Asger k