Lakskade - kun klarlak
Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 16-08-05 19:20

ØV! På weekendens Skanderborg Festival har en
eller anden mindre bemidlet amøbe hakket en dør op
i min bil - i forruden sad der så en seddel, men det
viste sig at være et tilbud om slankekur! Hvilken
Frækhed - tsk tsk.

Heldigvis er der ikke kommet nogen bule, men der
er slået et hul i klarlakken - lakken indenunder er
intakt. Hullet er ca 10x2 mm - hvordan skal jeg
reparere på det?

/Jakob

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-08-05 19:26

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> wrote in news:43022e55$0$18643
$14726298@news.sunsite.dk:

> Heldigvis er der ikke kommet nogen bule, men der
> er slået et hul i klarlakken - lakken indenunder er
> intakt. Hullet er ca 10x2 mm - hvordan skal jeg
> reparere på det?

Jeg har samme problem dog forårsaget af en varmepistol (ingen kommentarer
:) )

Prøv at forhøre dig hos en autolakker. Han burde kunne vandslibe og give ny
klarlak for få penge.

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 16-08-05 19:29

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse news:Xns96B4CFDBD914Enononoinvalid@62.243.74.163...
> [...]
> :) )
>
> Prøv at forhøre dig hos en autolakker. Han burde kunne vandslibe og give ny

Ja - det var måske en god ide - så kunne jeg jo
også få lavet det på bagkofangeren som den
langhårede bærer det tunge ansvar for...

/Jakob

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-08-05 19:34

> Ja - det var måske en god ide - så kunne jeg jo
> også få lavet det på bagkofangeren som den
> langhårede bærer det tunge ansvar for...

Husk nu at sende regningen til hende hvis hun har lavet bulen :)

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 16-08-05 20:34

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse news:Xns96B4D12946E5Fnononoinvalid@62.243.74.163...
> "Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> wrote in

> Husk nu at sende regningen til hende hvis hun har lavet bulen :)

Huh! - det kommer i sidste ende jo bare til at koste
mig portoen oveni betalingen

/Jakob

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-08-05 20:52

> Huh! - det kommer i sidste ende jo bare til at koste
> mig portoen oveni betalingen

Du kan også bare overrække hende regningen - bare du ikke betaler for de
skader hun laver

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 16-08-05 20:56

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse news:Xns96B4DE60EC0B3nononoinvalid@62.243.74.163...
> "Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> wrote in

> Du kan også bare overrække hende regningen - bare du ikke betaler for de
> skader hun laver

Ja det kunne jeg jo.... men jeg er ret sikker på
at næste gang regningen dukker frem er når
jeg går igennem månedens bunke for at
indtaste dem på homebanking (og så kan jeg
ellers gå og glæde mig over de negative vibrationer
forårsaget af "erstatningskravet" i månedsvis).

/Jakob

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-08-05 05:00

> [...]
> indtaste dem på homebanking (og så kan jeg
> ellers gå og glæde mig over de negative vibrationer
> forårsaget af "erstatningskravet" i månedsvis).

Hmm okay.

Jeg forstår det ikke. Hvordan kan hun blive sur på dig pga. ting hun laver?
Det fatter jeg simpelthen ikke

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 17-08-05 07:51

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse news:Xns96B53D097AB96nononoinvalid@62.243.74.163...
> "Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> wrote in

> Hmm okay.
>
> Jeg forstår det ikke. Hvordan kan hun blive sur på dig pga. ting hun laver?
> Det fatter jeg simpelthen ikke

Start her: http://www.e-boghandel.dk/shop/item.asp?id=208493

/Jakob

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-08-05 17:50

> Start her: http://www.e-boghandel.dk/shop/item.asp?id=208493

ROFL!

Hehe. Må nok indrømme at kører konen min bil (som hun ikke får lov til uden
jeg er med) og laver buler så står hun selv for regningen.

Det er hun gjort klar fra starten og det har hun accepteret med
"selvfølge" som hun selv siger.

Men jeg ved godt hvad du mener... jeg synes bare slet ikke det er rimeligt.
Men møder du 10 mænd, så er det 9 mænd der har det som dig så det er vist
laaaangt fra unormalt at konen "skal" blive sur hvis hun selv skal betale
:)

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 17-08-05 21:27

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse news:Xns96B5BF9ED4F72nononoinvalid@62.243.74.163...
> [...]
>
> Hehe. Må nok indrømme at kører konen min bil (som hun ikke får lov til uden
> jeg er med) og laver buler så står hun selv for regningen.

Her er det hverken min eller den langhåredes bil -
det er kort og godt bankens

Hvis jeg altid skulle være med i bilen når hun kører,
ville jeg vist hurtigt blive træt af det - det er trods alt
hende der bruger den frem og tilbage på arbejde hver
dag.... når vi kører sammen, så kører jeg naturligvis

/Jakob

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-08-05 21:48

> Her er det hverken min eller den langhåredes bil -
> det er kort og godt bankens

Åh :)

> [...]
> hende der bruger den frem og tilbage på arbejde hver
> dag.... når vi kører sammen, så kører jeg naturligvis

Det lyder som om det er en fælles bil, økonomisk set (bankens).

Så kommer pengene til rep vel også fra det samme sted og når hun fra
starten har lagt halvdelen til bilen selv, så er det jo også fair nok.

Hvis du får lavet din lakskade før mig, så fortæl endelig om det