Sænket Corrado
Fra : Jan Linnebjerg Peder~

Dato : 16-08-05 16:13

Hejsa.
Nu har jeg endelig fået mine justerbare støddæmpere på, og vi har fået
sænket bilen - MEGET..
Nu er min spørgsmål - træk akslen (eller hvad den nu hedder) og
differentialet - kan det tage skade, hvis bilen bliver sænket for meget.?
Der var nemlig en, som fortalte at det evt kunne ødelægge disse ?
Har vi overdrevet sænkningen ? (ca 5 cm frihøjde) og ja - ved godt det ikke
er helt lovligt..

MVH Jan LP

Fra : John Sahl

Dato : 16-08-05 17:19

Jan Linnebjerg Pedersen wrote:
> [...]
> differentialet - kan det tage skade, hvis bilen bliver sænket for
> meget.? Der var nemlig en, som fortalte at det evt kunne ødelægge

Det er helt sikkert at du ikke skal forvente samme levetid på
knokkelleddet på trækakslerne, men det er jo et valg man tager

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Niels

Dato : 18-08-05 09:07

"Jan Linnebjerg Pedersen" <jlpvækmeddette@sport.dk> skrev i en meddelelse
> Har vi overdrevet sænkningen ? (ca 5 cm frihøjde) og ja - ved godt det
> ikke er helt lovligt..

Stakkels bil.

Hvis du har tænkt dig at køre på offentlig vej med den. Med bump,
overkørsler over fortove osv.
Den bliver planslebet i bunden. Med buler og rustskader til følge.
Er det det værd?

Mvh Niels

Fra : Jan Linnebjerg Peder~

Dato : 18-08-05 16:40

"Niels" <niels.kj@FJERNemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> overkørsler over fortove osv.
> Den bliver planslebet i bunden. Med buler og rustskader til følge.

Nej - nok ikke - så jeg får hævet den lige tilpas til at jeg kan klarer
dagligdagens bump og kanter.. Desuden kunne de heller ikke få den på liften,
da den skulle spores...
Så den kommer nok lige en tand op igen..
Tak for medlidenheden med min bil

MVH Jan LP