så det 10 kroner
Fra : Roland Vogt

Dato : 15-08-05 10:06

Mit ok nyhedsbrev: siger:

Prisstigning på benzin og olie den 16. august

OK Benzin 92 blyfri: kr. 9,94 pr. liter
OK Benzin 95 blyfri: kr. 10,00 pr. liter
OK Benzin 95: kr. 10,17 pr. liter

Fra : HKN

Dato : 15-08-05 12:14

"Roland Vogt" <vogt@midtfyn.net> wrote in message
> Mit ok nyhedsbrev: siger:
>
> Prisstigning på benzin og olie den 16. august
>
> OK Benzin 92 blyfri: kr. 9,94 pr. liter
> OK Benzin 95 blyfri: kr. 10,00 pr. liter
> OK Benzin 95: kr. 10,17 pr. liter

Ja, dejligt at man fik tanket til kr. 7,29,- i lørdags - diesel forstås

-Henrik

It has removed 1 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-05 12:51

"HKN" <mabehemaFJERN@DETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

| Ja, dejligt at man fik tanket til kr. 7,29,- i lørdags - diesel forstås

Det kan man jo få alle steder til den pris, det er sjovere når det er benz.
;)).

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 15-08-05 12:50

"HKN" <mabehemaFJERN@DETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Roland Vogt" <vogt@midtfyn.net> wrote in message

> Ja, dejligt at man fik tanket til kr. 7,29,- i lørdags - diesel forstås
>

> -Henrik

Henrik ! nu var det BENZIN der var tale om, hvorfor er det så
lige at du skal komme og snakke om noget HELT andet, som os
med benzinslugere overhovedet ikke interesseret sig for

Fuldstændig unødvendig information

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 15-08-05 10:15

"Roland Vogt" <vogt@midtfyn.net> skrev i en meddelelse
> Mit ok nyhedsbrev: siger:
>
> Prisstigning på benzin og olie den 16. august
>
> OK Benzin 92 blyfri: kr. 9,94 pr. liter
> OK Benzin 95 blyfri: kr. 10,00 pr. liter
> OK Benzin 95: kr. 10,17 pr. liter

OK Benzin bliver da også nødt til at tjene lidt ekstra penge efter
weekenden's bummert

http://www.fyens.dk/article/520151

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Roland Vogt

Dato : 15-08-05 10:26

"Brian S. Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Roland Vogt" <vogt@midtfyn.net> skrev i en meddelelse

> OK Benzin bliver da også nødt til at tjene lidt ekstra penge efter
> [...]

ja ....

som om man vender tilbage og siger: "ARJ OK! her er 400 kroner som jeg i
mellemtiden egentlig havde brugt på kinamad og bajere når nu benzinen var
gratis"

Fra : Christian

Dato : 15-08-05 16:37

"Roland Vogt" <vogt@midtfyn.net> wrote in message

> "Brian S. Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

jah...det er sgu utroligt at folk vil negøre sig selv til perker niveau....

Fra : vogt- 5750 ringe

Dato : 15-08-05 17:19

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Roland Vogt" <vogt@midtfyn.net> wrote in message

> jah...det er sgu utroligt at folk vil negøre sig selv til perker
> niveau....
Tal pænt om emigranterne; hvis jeg stod foran en benzinstander som ikke
forlange 600 kroner for en fuld tank til Vectraen så kan jeg ikke benægte at
jeg tog imod tilbudet

Fra : Robert Andersen

Dato : 15-08-05 18:51

; hvis jeg stod foran en benzinstander som ikke
> forlange 600 kroner for en fuld tank til Vectraen så kan jeg ikke benægte
> at jeg tog imod tilbudet

Vil du virkelig gøre dig til kriminel for sølle 600 kr ????
for lavt !

/Robert

Fra : Henrik B.

Dato : 15-08-05 18:55

"Robert Andersen" <rowand@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>; hvis jeg stod foran en benzinstander som ikke
>

> Vil du virkelig gøre dig til kriminel for sølle 600 kr ????
> for lavt !

Ha! Der er nogen der gør det for en kylling til 25,- i Føtex.

Fra : Brian

Dato : 15-08-05 19:46

Robert Andersen wrote:

> Vil du virkelig gøre dig til kriminel for sølle 600 kr ????
> for lavt !

Jeg tvivler på at det er de færreste der ser på det som at være
kriminel. Med de benzinpriser, virker det jo som tyveri i forvejen.

Det er lidt ligesom forsikringsselskaber, dem er det også moralsk
lovligt at snyde....

/Brian

Fra : Brian

Dato : 15-08-05 19:52

Brian wrote:

> Jeg tvivler på at det er de færreste der ser på det som at være
> kriminel. Med de benzinpriser, virker det jo som tyveri i forvejen.

Hmmm... hvilken formulering, jeg prøver igen....

Jeg tvivler på at de fleste ser det som at være kriminel. Med de
benzinpriser, virker det jo som tyveri i forvejen.

> Det er lidt ligesom forsikringsselskaber, dem er det også moralsk
> lovligt at snyde....

/Brian

Fra : Finn Guldmann

Dato : 20-08-05 08:24

Roland Vogt wrote:
> [...]
> mellemtiden egentlig havde brugt på kinamad og bajere når nu benzinen var

Er det muligt at os, der ikke har adgang til Fyns Stiftstidende, kan få
lidt at vide om hvad det handler om?

--
MVH Finn
Nyt trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : ChipMIK

Dato : 16-08-05 13:30

Roland Vogt wrote:
> Mit ok nyhedsbrev: siger:
>
> Prisstigning på benzin og olie den 16. august
>
> OK Benzin 92 blyfri: kr. 9,94 pr. liter
> OK Benzin 95 blyfri: kr. 10,00 pr. liter
> OK Benzin 95: kr. 10,17 pr. liter

Blyfri 95      kr. 8,58
Diesel          kr. 6,43
Fyringolie 1000L:   kr. 5425,00