Så er der (næsten) handlet.......
Fra : Brian Sørup

Dato : 15-08-05 10:24

Hejza derude...

Så er der med rimelig sikkerhed en nyere vogn på vej i garagen, medmindre
sælgers beskrivelse er helt i skoven.
<http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=4081530&id=pmf1njruooa>
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Henrik B.

Dato : 15-08-05 10:37

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejza derude...
>
> Så er der med rimelig sikkerhed en nyere vogn på vej i garagen, medmindre
> [...]

Feeeed æske. Den bliver du glad. for.

Fra : Brian Sørup

Dato : 15-08-05 11:01

> "Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

<http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=4081530&id=pmf1njruooa>

> Feeeed æske. Den bliver du glad. for.

Det håber jeg skisme da jeg gør
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Frederik C

Dato : 15-08-05 11:05

> [...]
> Hejza derude...
>
> Så er der med rimelig sikkerhed en nyere vogn på vej i garagen, medmindre

Det vil jeg håbe den er. Bilen er en virkelig komfortabel vogn.

Må man spørge om afgift på en sådan?

På forhånd tillykke.

Mvh.

Frederik

Fra : Roland Vogt

Dato : 15-08-05 11:12

"Frederik C" <f.caroesletsletviskud@sun.nu> skrev i en meddelelse

> "Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det vil jeg håbe den er. Bilen er en virkelig komfortabel vogn.

> [...]
Den er så sej! Synd du ikke kan nøjes med de 7000 euro!
'

Fra : LarsZK

Dato : 15-08-05 16:39

Tillykke med den fede vogn. Hvad bliver prisen på DK plader?
Mvh
LarsZK

Fra : Brian Sørup

Dato : 15-08-05 17:35

"LarsZK" <lzk@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Tillykke med den fede vogn. Hvad bliver prisen på DK plader?

Det ved jeg ikke præcist, men håber at kunne holde den under 200K.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Brizz

Dato : 15-08-05 21:56

Brian Sørup wrote:
> Hejza derude...
>
> Så er der med rimelig sikkerhed en nyere vogn på vej i garagen, medmindre
> [...]
Total iorden bil dér!

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Fly Christensen

Dato : 16-08-05 07:24

On Mon, 15 Aug 2005 11:23:34 +0200, "Brian Sørup"
<camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote:

>Hejza derude...
>
>Så er der med rimelig sikkerhed en nyere vogn på vej i garagen, medmindre
> [...]

Dejlig bil. Men du skal passe på, at du ikke får klaustrofobi i forhold
til din Scorpio.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : ChipMIK

Dato : 16-08-05 13:31

Brian Sørup wrote:
> Hejza derude...
>
> Så er der med rimelig sikkerhed en nyere vogn på vej i garagen, medmindre
> [...]
Held & lykke med hende.... ser sku meget pæn ud af en Volvo at være ;)

ChipMIK

Fra : Mogens

Dato : 17-08-05 20:39

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote in message

> Så er der med rimelig sikkerhed en nyere vogn på vej i garagen, medmindre
> sælgers beskrivelse er helt i skoven.

Hallo - hva' sker der! :)

--
Mvh MK
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 17-08-05 20:54

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
> "Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote in message

> Hallo - hva' sker der! :)

Vi kører til Hamborg i morgen tidlig Kl. 6 og regner stærkt med at tage
vidunderet med os hjem.
Jeg har talt en del med Frank og har fået flg. info :

Der er for nylig skiftet støddæmpere, de forreste skiver, klodser og en
caliper + bagerste klodser.
Den har elsæder med 3 memory-presets på førersædet, kølergitter fra en
XC 70.
Der er 3 programmer på gearkassen, Sport, Economy og Winter.
Den bagerste kofanger blev skiftet i USA pga. en revne efter en mindre
parkeringsskade, ellers er bilen 100% org.

Han har købt en LandRover Discovery Diesel med Aut. (blev omvendt fra
Man. til Aut. i USA) - den har han allerede haft på værksted 3 gange på
2 måneder, så han har næsten fortrudt salget af Völlen
Da han satte den til salg fik han nurtigt en henvendelse fra en
eksportør der ville sende den til Saudi Arabien - det takkede Frank pænt
nej til - den skal sælges til een der vil passe på den.

Jeg skal nok vende tilbage med billeder og mere info når (hvis) den
kommer med hjem, men det gør den med 98% sikkerhed

--
Brian Sørup - som snart skal på arbejde.....
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Mogens

Dato : 17-08-05 21:12

> Vi kører til Hamborg i morgen tidlig Kl. 6 og regner stærkt med at tage
> vidunderet med os hjem.

OK - jég troede, det var idag...

> [...]
> Den bagerste kofanger blev skiftet i USA pga. en revne efter en mindre
> parkeringsskade, ellers er bilen 100% org.

Nice...

> [...]
> eksportør der ville sende den til Saudi Arabien - det takkede Frank pænt
> nej til - den skal sælges til een der vil passe på den.

Endnu mere nice!

> Jeg skal nok vende tilbage med billeder og mere info når (hvis) den
> kommer med hjem, men det gør den med 98% sikkerhed

Jamen det kan da ikke gå "galt" :)

Fra : Brian Sørup

Dato : 18-08-05 22:15

> Jamen det kan da ikke gå "galt" :)

Det gik ikke galt, men godt - Völlen står i indkørslen

Hold k*ft et gedemarked for at få et sæt tyske prøveplader
<ryster_på_hovedet.avi> - det tog 1½ time ! - og rundt på 3-4
forskellige kontorer og stemple, underskrive m.m.
Jeg fik et sæt Thule tagbøjler med til den, og et sæt næsten nye
vinterdæk på de org. alufælge, derudover var tanken næsten fuld - jeg
kørte hjem uden at tanke, jeg tror den har gået omkring 10Km/l med
mellem 120 og 140Km/t og 27 rammer pilsnere bagi
17" aluer med 45profil dæk giver godt info om underlaget - man er ikke i
tvivl om hvilken belægning der er under hjulene, den er meget hård og
kontant, ujævnhederne slår dog ikke igennem til rattet - kun karrossen.
Første indtryk af bilen er at den ikke er på højde med Scorpio'en hvad
komfort angår, men køreegenskaberne er noget bedre, sæderne er hårdere,
og den har manuel indstilling af lændestøtten, den er elektrisk i
Ford'en.
Gearkassen er bedre end Fordens, alene det at der er 3 programforvalg er
en fordel.
Alt i alt en positiv tur hjem fra Hamburg.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Verner Johnsen

Dato : 18-08-05 22:45

On Thu, 18 Aug 2005 23:14:36 +0200, "Brian Sørup"
<camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote:

>Det gik ikke galt, men godt - Völlen står i indkørslen

Tillykke med 'familieforøgelsen'

--
Venlig hilsen Verner
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V