Trafikmelding her til morgen.
Fra : Robert Piil

Dato : 15-08-05 08:05

"Det kan godt lade sige gøre at køre mere end 40 km/t skiltene
påbyder. Det siger bilisterne der ringer ind i hvert fald."

Hvad mener I om sådan en melding.
--
Robert Piil

Efterlysning af stjålet Fender Precision bas:
<http://piil.org/blog/archives/255-Efterlysning-Fender-Precision-Bas-argang-76-78.html>

Fra : Robert Piil

Dato : 15-08-05 08:08

On Mon, 15 Aug 2005 09:04:51 +0200, Robert Piil <piil@nospam.dk>
wrote:

>"Det kan godt lade sige gøre at køre mere end 40 km/t skiltene
>påbyder. Det siger bilisterne der ringer ind i hvert fald."

"Det kan godt lade sige gøre at køre mere end DE 40 km/t skiltene

Fra : Peter Juul

Dato : 15-08-05 08:46

"Robert Piil" skrev

> Hvad mener I om sådan en melding.
> --

Den er vel bare et simpelt bevis på P4's efterhånden fuldstændig tåbelige
"trafikmeldings-politik", hvor man viderebringer _ALT_ fuldstændig
ukritisk......

De burde ansætte een til at luse ud i de allermest debile meldinger - For et
års tid siden kørte P4 Nordjylland en hel uge i træk en trafikmelding om en
lastbil der var havareret på Hirtshalsmotorvejen.. Og bevares, den var da
havareret, men stod ca. 15 meter ude på en mark ! Men man skulle ifølge
statsradiofonien være meget opmærksom.... På den anden side, hvis man nu kom
til at køre ind i skidtet, havde man da vist osse været uopmærksom.....

Er P4's trafikrapportører honoreret efter antallet af meldinger ?

VenHils
Peter

Fra : Robert Piil

Dato : 15-08-05 09:12

On Mon, 15 Aug 2005 09:45:33 +0200, "Peter Juul"
<pSLETt@baandbySLET.dk> wrote:

> [...]
>til at køre ind i skidtet, havde man da vist osse været uopmærksom.....

Det kan være de er nervøse for der opstår en glokø deroppe

Fra : Basil

Dato : 15-08-05 09:25

Peter Juul wrote:

> De burde ansætte een til at luse ud i de allermest debile meldinger -

Jeg begyndte for noget tid siden at høre Yes2day(103,6), som vist sender fra
Ølstykke eller Stenløse.
Den kan lige række til Herlev/Rødovre uden udfald.
Deres trafikradio er 100 gange bedre end den på P4, også for mit geografiske
område.
I Jylland kan den sikkert ikke bruges til meget
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-05 10:27

"Basil" <but@but.com> skrev i en meddelelse

| I Jylland kan den sikkert ikke bruges til meget

Sikker?.

Fra : Henrik B.

Dato : 15-08-05 10:32

"Peter Juul" <pSLETt@baandbySLET.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ifølge statsradiofonien være meget opmærksom.... På den anden side, hvis
> man nu kom til at køre ind i skidtet, havde man da vist osse været

Nogle kunne vel finde på at sætte farten ned, for at kigge (er set før). Og
de efterfølgende biler kigger måske også - uden at sætte farten ned.
Resultat? Bang!

Så derfor er/var opmærksomhed påkrævet. Opmærksomhed på trafikken.

> Er P4's trafikrapportører honoreret efter antallet af meldinger ?

Nej, og du kan også melde noget, hvis du finder det vigtigt for trafikken,
på: 70 100 110.

Fra : Peter Juul

Dato : 15-08-05 16:40

"Henrik B." skrev

> Nogle kunne vel finde på at sætte farten ned, for at kigge (er set før).
> Og de efterfølgende biler kigger måske også - uden at sætte farten ned.
> Resultat? Bang!

På E39 ??? I don't think so... Så trafikeret er den sgutte....

VenHils
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-05 20:21

> Den er vel bare et simpelt bevis på P4's efterhånden fuldstændig tåbelige
> "trafikmeldings-politik", hvor man viderebringer _ALT_ fuldstændig
> ukritisk......

De kunne starte med at fyre hende Jette Bechmann (?) ved Københavns Radio.
Hvis hun fik lov - ville hun snakke hele morgenen.

Allan

Fra : Bo Velschow

Dato : 15-08-05 20:10

"Robert Piil" <piil@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> "Det kan godt lade sige gøre at køre mere end 40 km/t skiltene
> påbyder. Det siger bilisterne der ringer ind i hvert fald."
>
> Hvad mener I om sådan en melding.

....at der vel (igen) var ged i skiltningen på Motorring 3?!
Når systemet tror, der er kø forude, sætter det automatisk
max-hastighedsgrænse til f.eks. 40 km/t - og så er det en lidt underlig
fornemmelse at trille afsted i sindigt tempo på en næsten tom motorvej.

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge