Syn om lidt
Fra : Basil

Dato : 15-08-05 06:24

Hej.
Jeg skal til syn kl. 845 på Korsdalsvej.
Er der noget jeg skal gøre når jeg kommer derud, eller er det bare at
parkere i den anviste bane, og følge køen frem ?
PFT
Kai

Fra : Martin Bak

Dato : 15-08-05 06:29

"Basil" <but@but.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der noget jeg skal gøre når jeg kommer derud, eller er det bare at
> parkere i den anviste bane, og følge køen frem ?

Du skal ind og betale, vil jeg tro. Og så ellers bare vente på, at de vinker
dig ind.. Good luck :)

Martin

Fra : Basil

Dato : 15-08-05 06:35

Martin Bak wrote:
> "Basil" <but@but.com> skrev i en meddelelse
>>

> Du skal ind og betale, vil jeg tro. Og så ellers bare vente på, at de
> [...]

Tak tak.
Jeg er ikke bekymret, det er en Toyota
Kai

Fra : Brian

Dato : 15-08-05 17:07

Martin Bak wrote:

> Du skal ind og betale, vil jeg tro. Og så ellers bare vente på, at de
> vinker dig ind.. Good luck :)

Betaler man ikke ved synsmanden nu om dage ?

/Brian

Fra : Basil

Dato : 15-08-05 17:56

Brian wrote:

> Betaler man ikke ved synsmanden nu om dage ?
>
> /Brian

Det gør man ikke i Rødovre.
Bilen røg lige igennem nåleøjet, uden bemærkninger, hvilken herlig oplevelse

Kai