Suzuki Swift 1,0 1997-2000
Fra : Martin Kirk

Dato : 14-08-05 19:17

Hej Gruppe
er der nogen der har erfaringer med denne bil. Vi overvejer evt. at købe
en
sådan til bil nr. 2 det gode ved den er
lav ejerafgift 1020 kr. pr år
under 50000 kr.

evt. alternativer ?

--
FØLG SØSPORTENS SIKKERHEDSRÅD.
Giv ikke anledning til uro : RING HJEM

Med Venlig Hilsen
Martin Kirk

Fra : Mogens

Dato : 14-08-05 20:23

"Martin Kirk" <M.Kirk@(slet)oncable.dk> wrote in message

> er der nogen der har erfaringer med denne bil.

Du kan faktisk læse om den hér - de er ikke imponeret over den.
Der er flere underliggende sider - emne for emne
www.channel4.com/4car/road-tests/S/suzuki/swift92-02/swift92-02.html

> evt. alternativer ?

En europæisk bil med måske et højt km-tal. Nu er Bilbasen nede pt.
men via bilmagasinet.dk kunne jeg se, at der var en Focus og en Mon-
deo. De 2 ville jeg være mere tryg ved at købe...
(skal selvfølgelig checkes på vanlig vis først)

--
Mvh MK
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 15-08-05 08:22

Har selv en 1.0 fra 98.... Og må sige at jeg er utrolig tilfreds med den....

Har kørt godt 55k på 2 år, og jeg har ikke været på værksted en eneste gang,
ud over de sædvanlige besæg med olieskift osv....

Har ligeledes en kammerat der har haft 2 swift.... Dog 1.3 fra 99, men her
var der heller ingen problemer.... (han har forøvrigt lige købt en af de
nye)....

/Anders>