Sejt...Jeg kan ikke tanke op
Fra : Henrik Lind

Dato : 14-08-05 17:16

Hvis jeg nu var en glad person, ala Jim Carrey, så kunne det måske være
at jeg syntes det var morsomt...

Men det er jeg ikke...

Jeg kører hen til tanken og hiver i den lille pin/knap der sidder i
venstre side af førersædet for at åben tankdækselt.
Gå hen til Dankort modtageren, indlæserkort, taster pin kode og tager så
'pistolen' og vender mig om...

Dækslet er stadigvæk lukket...hmm...går tilbage og hiver et par
gange....der sker intet..

Prøver et par gange til og prøver at se om jeg kan 'tvinge' den op..

Der er LUKKET og jeg giver op....

Jeg vil have min gamle Skoda tilbage... :(

Hilsen en ejer af en (knap så) sej Suzuki Swift 2005 (1 md gammel).

Fra : Ulrich

Dato : 14-08-05 18:12

"Henrik Lind" <none@none.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil have min gamle Skoda tilbage... :(
>
> Hilsen en ejer af en (knap så) sej Suzuki Swift 2005 (1 md gammel).

Er du sikker på den skal tankes?
De jo kendt for at gå langt på literen

--
Hygge Ulrich

Fra : Henrik Lind

Dato : 14-08-05 19:16

Ulrich wrote:

> Er du sikker på den skal tankes?
> De jo kendt for at gå langt på literen

ROFL !! :D

Har kun til en tur/retur til arbejde

Fra : Pwh

Dato : 14-08-05 20:32

Ulrich wrote:

> Er du sikker på den skal tankes?
> De jo kendt for at gå langt på literen

Niks, det er samme princip som en engangslighter,
når den er tom smider du den væk

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-05 18:24

> [...]
>
> Jeg vil have min gamle Skoda tilbage... :(
>
> Hilsen en ejer af en (knap så) sej Suzuki Swift 2005 (1 md gammel).

Har du prøvet at trykke let på dækslet og så se om ikke det kan åbnes?

Ellers skal du bare pille bagbeklædningen af i bagagerummet så kommer du ind
til låsemekanismen og kan se hvad der er galt.

--
Tom

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-08-05 18:26

Hej!

Tom wrote:

> Ellers skal du bare pille bagbeklædningen af i bagagerummet så kommer du ind
> til låsemekanismen og kan se hvad der er galt.

På en 1 md. gammel bil? Den skal nok snarere retur til forhandleren. Kunne jo
være de ville bytte den

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 14-08-05 18:42

> Hej!

> På en 1 md. gammel bil? Den skal nok snarere retur til forhandleren. Kunne
> [...]

En engangs bil ??? Hmm!!!

vh Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-05 19:35

> Hej!

> På en 1 md. gammel bil? Den skal nok snarere retur til forhandleren. Kunne
> jo være de ville bytte den

Ja ok, hvis man ikke som på en mondeo gider dreje 3 fingerskruer en kvart
omdrejning for at pille en formstøbt måtte af. Men så er der vel heller ikke
noget spørgsmål i indlæget men bare en konstatering som forhandleren så må
tage sig af.

--
Tom

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-08-05 19:58

Hej!

Tom wrote:

> [...]
> noget spørgsmål i indlæget men bare en konstatering som forhandleren så må

Tja, jeg ville bare være nervøs for om spørgeren ville pille så meget, at
værkstedet ikke vil tage sig af det.

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Lauridsen

Dato : 15-08-05 17:39

> På en 1 md. gammel bil? Den skal nok snarere retur til forhandleren. Kunne
> jo være de ville bytte den

Ja med en med fuld tank..

/Lars

Fra : Brian S Jensen

Dato : 14-08-05 18:57

> Ellers skal du bare pille bagbeklædningen af i bagagerummet så kommer du
> ind til låsemekanismen og kan se hvad der er galt.
>
> --
> Tom

Da ikke på en ny bil - retur til Suzuki....og skulle han nå at løbe tør
inden han
når derhen, så skal de da bare hente skidtet

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Henrik Lind

Dato : 14-08-05 19:18

Tom wrote:

> Har du prøvet at trykke let på dækslet og så se om ikke det kan åbnes?

Jep...stod ca 2 min og prøvet, manden i bilen bagved min, så ikke SÅ
glad ud... :)

> Ellers skal du bare pille bagbeklædningen af i bagagerummet så kommer du ind
> til låsemekanismen og kan se hvad der er galt.

tænkte jeg også, men har ikke lige lyst til at ødelægge bilen :)

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 14-08-05 20:57

"Henrik Lind" <none@none.com> skrev
> tænkte jeg også, men har ikke lige lyst til at ødelægge bilen :)

Det kommer....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : HKN

Dato : 14-08-05 19:21

> Der er LUKKET og jeg giver op....
>
> Jeg vil have min gamle Skoda tilbage... :(

Har du tjekket, om ikke der sidder en snor inde i bagagerummet, evt bag
klappen til baglygten, som du kan åbne det med? Det sidder der i flere
biler, for det tilfælde at man kommer ud for det du oplever lige nu

Mvh
Henrik

It has removed 0 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Henrik Lind

Dato : 14-08-05 20:09

HKN wrote:

> Har du tjekket, om ikke der sidder en snor inde i bagagerummet, evt bag
> klappen til baglygten, som du kan åbne det med? Det sidder der i flere
> biler, for det tilfælde at man kommer ud for det du oplever lige nu

Jeg tror Suzuki har sparet det væk :(

Der er ikke nogen 'bagklap' til baglygten, man skal tage det ydre
glas(plastik) af.

Det gjord jeg så, men der er ingen ting ellers i det rum.

Ellers en god ide.. :)

Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 14-08-05 21:34

Det kan være den fjeder, som skulle åbne klappen, når du trækker i kablet
som er defekt.
Prøv at trykke på låget mens en trækker i kablet.

MVH

Henrik

Fra : Henrik Lind

Dato : 15-08-05 18:27

Henrik Jørgensen wrote:

> Det kan være den fjeder, som skulle åbne klappen, når du trækker i kablet
> som er defekt.
> Prøv at trykke på låget mens en trækker i kablet.

Sjovt, det sagde manden i telefonen også da jeg ringet til forhandleren,
men den ville ikke op.

Jeg har nu været forbi forhandleren og det er nu blevet løst.
De fik den åben ved at fjerne bagbeklædningen i bagagerummet, og fandt
så ud af at selve 'krogen' der skulle sidde fast i selve bilen var gået løs.

Nu virker det da, og jeg fik tanket op til 9.90 kr/l

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 15-08-05 21:26

> [...]
løs.

> Nu virker det da, og jeg fik tanket op til 9.90 kr/l

Jeg vil så lige benytte lejligheden til at lykønske dig med, at du med stor
sandsynlighed er den første der har svaret tilbage, hvordan det egentlig gik
med problemet. Hjerteligt Tillykke
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-08-05 16:02

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in

> Jeg vil så lige benytte lejligheden til at lykønske dig med, at du med
> stor sandsynlighed er den første der har svaret tilbage, hvordan det
> egentlig gik med problemet. Hjerteligt Tillykke

Problemet er tit og ofte at finde sine gamle indlæg igen hvis der går lang
tid efter man har fået det lavet :)

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!