Leon - sædevarme
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 13-08-05 19:50

Hello,
Sædevarmen virker ikke i førersiden på min Leon - det er OK i passager
siden.
Umiddelbart har jeg min mistanke enten er det varmelegmet der er kommet et
brud på eller også en ledning (sikringer er tjekket).

Nogen der ved hvad for et af stikkene der er til sædevarme under sædet?
Det ene er til side airbag og jeg syntes at have læst på seatcupra.net at
hvis man først har fået aktiveret airbag advarselslampen kan man ikke slukke
den igen uden at sende bilen forbi vagcom (hvilket jeg ikke har..)

Ngoen der ved med sikkerhed hvad for et af stikkene det er så jeg ikke
bliver et værkstedsbesøg fattigere i min søgen efter fejlen? :)

--
/Dennis
Seat Leon 1.9 oliefyr

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-05 09:01

> [...]
>
> Ngoen der ved med sikkerhed hvad for et af stikkene det er så jeg ikke
> bliver et værkstedsbesøg fattigere i min søgen efter fejlen? :)

Varmer det slet ikke. f.eks i ryggen.
I Golf/Bora er der op til 4 varmelegemer i hvert sæde.

Airbag stikkene er med garanti gule, så hold dig fra de gule stik.
Selve strømledningerne til sædevarmen er ret tykke, da der bruges en del
strøm.
Der er også nogle tynde ledninger til temp. føleren.

Jeg tror godt jeg kan finde nogle sædevarme diagrammer til en Golf hvis det
kan hjælpe.
Det er ret sikkert det samme på en Leon.

--
/Claus

www.vwfanatic.dk

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 14-08-05 11:21

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote in message

> Varmer det slet ikke. f.eks i ryggen.
> I Golf/Bora er der op til 4 varmelegemer i hvert sæde.

Umiddelbart er den stendød

> Airbag stikkene er med garanti gule, så hold dig fra de gule stik.

Ah ok - der var et gult stik nedenunder så det skal nok passe.

> [...]
det
> kan hjælpe.
> Det er ret sikkert det samme på en Leon.

Hvis du gider må du meget gerne - der står VW,AUDI på understellet til sædet
så jeg tror du har ret med hensyn til det er det samme :)

--
/Dennis
Seat Leon 1.9 oliefyr - nu med Xenon

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-05 11:48

www.vwfanatic.dk/Div/SitzheizungvorneLedersitze.pdf

--
/Claus

www.vwfanatic.dk

Fra : Flemming

Dato : 14-08-05 09:58

Dennis Pedersen wrote:
> [...]
> kommet et brud på eller også en ledning (sikringer er tjekket).
>
> Nogen der ved hvad for et af stikkene der er til sædevarme under

Jeg har nogle "Sitzheizung vorne pruefen.pdf" til Golf, du kan lige sige til
hvis du er interesseret

--
Mvh. Flemming

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 14-08-05 11:19

"Flemming" <spamme@trashcan.dk> wrote in message

> Jeg har nogle "Sitzheizung vorne pruefen.pdf" til Golf, du kan lige sige
til
> hvis du er interesseret

ja det kunne være lækkert :)