Aftageligt træk til Volvo V70 årg. 98
Fra : Brian Sørup

Dato : 13-08-05 12:15

Hejza

Er der andre end DAT der kan klare det ?
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car -

Fra : Niels Bengaard

Dato : 13-08-05 21:17

> [...]
> Brian Sørup
> Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car -
> måske snart Volvo V70 2,5T med "das ganze molevitten"

Måske et dumt svar, men Volvo kan med garanti, prisen kender jeg ikke, men
det er jo bare at ringe.

Niels

Fra : Niels Bengaard

Dato : 13-08-05 22:14

> Måske et dumt svar, men Volvo kan med garanti, prisen kender jeg ikke, men
> det er jo bare at ringe.
>
> Niels

Kom lige i tanke om, at jeg vist nok har set en med aftageligt Brink træk.

Niels

Fra : Brian Sørup

Dato : 15-08-05 13:47

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejza
>
> Er der andre end DAT der kan klare det ?

Jeg har fået en pris på et Bosal træk - aftageligt til ca. 3500,- - ved dog
ikke om det er med kabelsæt.
Nogen her i NG der har et sådant ?
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Henrik B.

Dato : 15-08-05 17:04

> Jeg har fået en pris på et Bosal træk - aftageligt til ca. 3500,- - ved
> dog
> ikke om det er med kabelsæt.
> Nogen her i NG der har et sådant ?

Ellers kan du få et Brenderup tr....undskyld, et Monoflex:
http://www.monoflex.dk

Det er jo svensk idag.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 16-08-05 17:59

> Jeg har fået en pris på et Bosal træk - aftageligt til ca. 3500,- - ved
> [...]

Mig bekendt kan man også få Volvos originale til ca. den pris. Det vil jeg
da foretrække.
Ledningsnet koster vist nok 700 oveni.

Ellers kan du høre prisen hos www.spare-parts.dk , han har originale Volvo
dele til svenskerpriser.