Hvad med en gammel 406'er?
Fra : Rasmus ...

Dato : 12-08-05 20:34

Jeg overvejer at købe en Peugeot 406 2.0 SV Turbo
fra 1998 der har kørt lidt over 200.000.

Jeg har dog ladet mig fortælle at den faceliftede
udgave af 406'eren fra medio 1999 er en meget
bedre bil.

Men hvor meget bedre er den rent faktisk? Kan jeg
ligefrem forvente at få en masse problemer med den
fra '98 som jeg ikke ville få med en fra 2000? Er det
i virkeligheden helt tosset at købe en 406'er fra før
1999?

Og hvor finder jeg forresten en oversigt over udstyret
i de forskellige udgaver SR, ST, SV + evt. andre? Eller
er den en venlig sjæl der lige kan remse forskellene op?

--
Rasmus

Fra : Mogens

Dato : 12-08-05 20:35