Renault Megane Stationcar 1,6 16V årg.2000
Fra : Paul Hylle

Dato : 12-08-05 15:14

Vedr. midterkonsol i Renault Megane.
Er der nogen som ved, om der findes original eller uoriginal midterkonsol
til montering i ovennævnte.
Såfremt det findes, vil jeg meget gerne have et praj.
mvh P.Hylle

Fra : Martin

Dato : 12-08-05 15:36

"Paul Hylle" <p.hylle@mail.dk> wrote in message
> [...]
> til montering i ovennævnte.
> Såfremt det findes, vil jeg meget gerne have et praj.

Hejsa

Der findes modeller som har dem originalt monteret, men det er ikke bare
sådan at overføre dem har jeg ladet mig fortælle. Til gengæld findes der en
uoriginal som Renault forhandleren sælger til ca. 550 kr. + moms. T-hansen
har nogle universal modeller som er noget billigere.

Mvh
Martin