kørecomputer/infocenter 307'er fra 2001
Fra : Dorthe

Dato : 12-08-05 14:16

Hej
Der er ikke infocenter (brændstofopysninger mv.) i vores "nye"
307'er fra 10/2001.
Er der nogen, der ved, om dette kan eftermonteres? Det kan det
sikkert godt, men hvad vil prisen ca. være?
Det er en 5-dørs HDi 90 Hk.
--
Mvh Dorthe

Fra : Ulrich

Dato : 12-08-05 20:11

"Dorthe" <dorthe2107aben@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 307'er fra 10/2001.
> Er der nogen, der ved, om dette kan eftermonteres? Det kan det
> sikkert godt, men hvad vil prisen ca. være?

Min gamle fra 01/2002 kunne godt.
Det koster den fredderik der sidder under rattet (com 2000) hedder den.
Det den din blinkerarm bla. sidder i.

Jeg tror prisen ligger på 2500, plus lidt tid til montering og
testeren skal også på.

--
Hygge Ulrich

Fra : Janner

Dato : 13-08-05 09:00

Mystisk den 2001'er vi havde var der inf center i

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk

Fra : Dorthe

Dato : 14-08-05 17:31

Dorthe wrote:
> [...]
> 307'er fra 10/2001.
> Er der nogen, der ved, om dette kan eftermonteres? Det kan det
> sikkert godt, men hvad vil prisen ca. være?

Tak for jeres svar. Det var rart lige at vide, at det kan
eftermonteres.
Til Janner: Var din model mon så ikke en XS eller XR? I hvert
fald har vi
fået oplyst, at vores model er 3 mdr. for gammel i forhold til de
modeller,
der allerede har kørecomputer, der viser bl.a. brændstofforbrug.
--
Mvh Dorthe

Fra : Janner

Dato : 15-08-05 07:33

--

> [...]
> modeller,
> der allerede har kørecomputer, der viser bl.a. brændstofforbrug.

Tror sgu ikke min var hverken XS eller XR der var ihvertfald ikke skiltet
med anden end HDI og min var fra 01 eller 02 2001 ,,,,,, Det dog ikke
aktuelt længere da den havde så "skod" brændstof økonomi at den blev skiftet
til en Octavia TDI der går 5 km længere pr. liter.

/Jan