Det bedste værksted (Citroen)
Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 12-08-05 10:08

Jeg har lige haft min nye C4 til første eftersyn - i Århus N

Jeg har ingen invendinger mod den behandling bilen har fået - den fik (efter
sine første 2500 km) skiftet olie og efterset. Den var tillige vasket og
støvsuget, da jeg hentede den.

Min bil havde det ganske givet fint - men JEG følte mig overset. Har nok
været forkælet som kunde gennem seks år Via Biler i Viby? Der var jeg nemlig
vant til at kunne parkere min Toyota og selv sætte mig i et varmt venterum
med masser af læsestof og gratis drikkevarer.

Mens min Citroen fik god service, vandrede jeg derimod en god time rundt i
omegnen af Lars Tyndskids forblæste og kolde mark.

Næste gang kan jeg selvfølgelig bare sørge for, at det foregår i Ikea/ILvas
åbningstid - for rende rundt i et industrikvarter i Århus N mellem 8 og 9 om
morgenen er sgutte morsomt.

Ser det anderledes ud hos de andre Citron-værksteder i byen? Nogen der har
konkrete erfaringer?

Har kig på Chr. Østergaard, Slet Parkvej 2 i Højbjerg eller Citroën Viby J /
Brdr. Thomsen Automobiler a/s. Sidstnævnte er ikke nævnt på Citroen DKs side
og hvad skal man mon lægge i det?

Mvh. Lisbeth

Fra : Peter Weis

Dato : 12-08-05 13:41

Lisbeth Jacobsen wrote:

> Ser det anderledes ud hos de andre Citron-værksteder i byen? Nogen der har
> konkrete erfaringer?

Hvis du flytter til Nordsjælland, kan jeg hjælpe

> Har kig på Chr. Østergaard, Slet Parkvej 2 i Højbjerg eller Citroën Viby J /
> Brdr. Thomsen Automobiler a/s. Sidstnævnte er ikke nævnt på Citroen DKs side
> og hvad skal man mon lægge i det?

Jeg er glad for min uautoriserede Citroën-hvisker. Han ligger tæt på min
bopæl, han er lidt billigere end de autoriserede og han tager sig godt
af bilerne. Franskmand i øvrigt, så han forstår dem måske bedre.

mvh
Peter

Fra : Finn Guldmann

Dato : 12-08-05 15:04

Peter Weis wrote:
> Jeg er glad for min uautoriserede Citroën-hvisker. Han ligger tæt på min
> bopæl, han er lidt billigere end de autoriserede og han tager sig godt
> af bilerne. Franskmand i øvrigt, så han forstår dem måske bedre.

Skal man nu også kunne snakke med dem for at lave dem?

Så får jeg s*u et problem. Min er japansk.

(Ok, ved 'min' lokale uautoriserede er den ene mekaniker udlært hos
Mitsubishi, så det går nok også.)

--
MVH Finn
Nyt trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 12-08-05 15:19

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

> Hvis du flytter til Nordsjælland, kan jeg hjælpe

Naaahhh *S*
Ikke engang for bilens skyld *S*

> Jeg er glad for min uautoriserede Citroën-hvisker.

Ham jeg omtalte som ikke-tilstede på Citroens side er angiveligt
autoriseret, så det er ikke det.

Mvh. Lisbeth

Fra : Henrik B.

Dato : 12-08-05 15:40

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen@hotmail.invalid.com> skrev i en
meddelelse news:42fc66f5$0$1177$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> [...]
> nemlig vant til at kunne parkere min Toyota og selv sætte mig i et varmt
> venterum med masser af læsestof og gratis drikkevarer.

Så'n er't med Toyota.

> Næste gang kan jeg selvfølgelig bare sørge for, at det foregår i
> Ikea/ILvas åbningstid - for rende rundt i et industrikvarter i Århus N
> mellem 8 og 9 om morgenen er sgutte morsomt.

Du kigger da bare forbi til en kop the eller kaffe.

> [...]
> / Brdr. Thomsen Automobiler a/s. Sidstnævnte er ikke nævnt på Citroen DKs

Jeg kender kun Chr. Østergaard på reservedelssiden og ud fra historier fra
butikken/værkstedet. De forhandler jo også "mit" mærke. Og ud fra de ting
jeg hører/har oplevet, så får de ikke lov at røre en skrue i min bil.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 12-08-05 15:48

> Du kigger da bare forbi til en kop the eller kaffe.

Det skulle du have sagt noget før *S*

> Jeg kender kun Chr. Østergaard på reservedelssiden og ud fra historier fra
> butikken/værkstedet. De forhandler jo også "mit" mærke. Og ud fra de ting
> jeg hører/har oplevet, så får de ikke lov at røre en skrue i min bil.

Hmmm..

Mvh. Lisbeth