Sure tær i Peugeot 407 ?
Fra : frank.wodstrup@magir~

Dato : 12-08-05 08:05

Hej,

Efter 1. uge med min Peugeot 407 sw 2.0 har jeg gjort mig den erfaring
at efter ca. 30 min. kørsel er materialet omkring højre ben i
føresiden så varmt at man ikke kan sidde og læne sit ben op af det.

Efter en times motorvejskørsel er det så belastende at man må "fyre"
koldt luft ud af de nederste dyser.

Varmen kommer jo nok fra enten motor, gearkasse eller udstødning men
hvorfor i alverden er bilen ikke isoleret der ?

Nogen som har gjort samme erfaringer og evt. kender en løsning.

Ps.: Jeg har ikke talt med Peugeot endnu, da bilen i næste uge skal
byttes til en 2.0 HDI så jeg håber den ikke har samme problem.

Mvh
/Frank

Fra : Roland Vogt

Dato : 12-08-05 08:25

<frank.wodstrup@magirus.com> skrev i en meddelelse
[...]

oplevede det samme med en noget ældre Vectra... Nøjagtigt samme problem