Mondeo Brochure ?
Fra : Thomas H.

Dato : 12-08-05 07:18

Er der ikke nogle af alle I nørder herinde, der har en brochure over den
gamle Mondeo (?-2001) ??
En som I kan scanne fra, jeg vil gerne vide hvad de forskellige navne
indebærer, Trend, Ambiente osv.

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-05 16:47

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der ikke nogle af alle I nørder herinde, der har en brochure over den
> gamle Mondeo (?-2001) ??
> En som I kan scanne fra, jeg vil gerne vide hvad de forskellige navne
> indebærer, Trend, Ambiente osv.

Jeg har ikke min scanner sat til endnu men ....

Flair
1.6 Zetec med benzinmotor og manuel gear
1.8 Zetec med benzinmotor og maniel gear
2.0 Zetec med benzinmotor manuel eller tomatgear
1.8 Oliefyr
airtbag
servo
abs
vinkel jus på førersæde
mikron airfilter
40/60 bagsæde
centermotor
PATS startspærre
Fjernbetjent centrallås
Tonede ruder
AC
El-sideruder kun foran

ekstraudstyr til flair
El-højdereg på førersæde
Varme i forsæder
Varmetråde i frontrude
Manuelt soltag
Ford sattelite navigations system
Ford 5000 eller 6000 radio
Antispin kun med 1.8 eller 2.0 Zetec-motor
El-opvarmede sidespejle

Optima
2.5 Duratec motor med manuel eller tomatgear

Expressive (Tom's)
1.8 Zetec med benzinmotor og manuel gear
2.0 Zetec med benzinmotor og manuel eller tomatgear
2.5 Duratec med manuel eller tomatgear

Læder
sportsaffjedring
AC

Expressive
Manuel AC
Jus. lændestøtte
Midterarmlæn
3 seler bag og nakkestøtter
varmetråde i frontrude
elektronisk antispin dog ikke 1.8
el-drevne sidespejle

......og en masse andet visse-vasse jeg ikke gider referere. Bl.a. noget med
forskellig stof og farver på lak osv. osv.

I det store hele kan du dog ikke regne ret meget med det, da næsten ALT kan
bestilles som ekstraudstyr så forskellene bliver totalt flydende.
Også en masse vås i ovenstående da ALLE har f.eks PATS startspærre og jeg
tror også alle har 5 seler i bilen, så brochuren er ikke til meget andet end
skimme hurtigt igennem.

--
Tom

Fra : Bo Velschow

Dato : 12-08-05 20:23

> [...]
> gamle Mondeo (?-2001) ??
> En som I kan scanne fra, jeg vil gerne vide hvad de forskellige navne

Hej Thomas

Mener du Mk 2 eller Mk 3?? Svjv var modelskiftet midt i 2000. Anyway, så har
jeg brochuren for Mk 3 (den "gamle" af den "nye" Mondeo, for at gøre
forvirringen total). Sig til, hvis jeg skal indscanne div. sider til dig!

PS! I '99-'00 var en populær "flådeejer"-udgave "Ambiente Plus" (jeg har
selv én ), som har alt muligt tingel-tangel som AC, TCS,
el-højdejusterbart førersæde, justerbare lændestøtter osv osv. Dem er der
formentlig en hel del af på markedet (det fremgår dog hverken af reg. attest
eller andet, at der er tale om en sådan; der står blot "Ambiente"!).

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Martin Vollert

Dato : 12-08-05 22:36

Også skrev Vollert
> [...]
> der formentlig en hel del af på markedet (det fremgår dog hverken af
> reg. attest eller andet, at der er tale om en sådan; der står blot

Og i 97-98 var Expressive en populær flåde model, har det samme som Ambiente
dog minus el-højdejusterbar føresæde og sideairbags i forsæderne, men hvis
du kan finde en ghia model så er det de bedste ang. ekstra udstyr.

--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert