Ukendte navne i salgsstatistikken
Fra : Per Hagemann

Dato : 11-08-05 23:11

Der er tilsyneladende kommet en del nye bilmærker til Danmark. Følgende
mærker med modelnavne i parantes optræder i nyeste statistik fra
bilimportørerne over salget af nye personbiler:

ARROW (45)
BEYOND (YH)
BOOM
CLUB CAR (RUN-A-BOUT)
DAZON (BUGGY)
LIFAN (ATV og LF-150)
LINHAI (ATN)
LONCIN (UA)
METRAKIT (MK)
MOTORTEK (125)
PGO (BUGXTER og XR)
POLARIS (PB)
YAMAHA (UFA-1-125)

I andre kategorier end personbiler er der solgt eksemplarer af MEGA, LDV,
DENNIS, KENWORTH, AYATS, BOVA, NEOPLAN, OPTARE, VDL.

Hvem kan henvise til billeder eller andet om nogle af disse for mig ukendte
biler?

--
Sura 9:20 "De, som tror og udvandrer (fra deres hjem) og kæmper for Allahs
sag med deres ejendele og deres liv, har den højeste rang for Allahs åsyn.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-08-05 23:17

Per Hagemann skriver:

> [...]
> mærker med modelnavne i parantes optræder i nyeste statistik fra
> bilimportørerne over salget af nye personbiler:

Har du prøvet med google. Dazon og PGO gav begge gode links....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Kim Kristensen

Dato : 11-08-05 23:43

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sag med deres ejendele og deres liv, har den højeste rang for Allahs åsyn.

Kunne det tænkes at noget af det (hele den øverste liste) er knallert 45,
firhjulede trikes og andre skæve eksistenser, LDV sælger min egen pusher
bland andet http://www.ahauto.dk/ (link til højere). Kenworth er en US
lastbil, Neoplan noget busværk hvilket Bova vist også er.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Finn Guldmann

Dato : 12-08-05 02:44

Per Hagemann wrote:
> [...]
> mærker med modelnavne i parantes optræder i nyeste statistik fra
> bilimportørerne over salget af nye personbiler:

45knallert
> BEYOND (YH)
> BOOM
> CLUB CAR (RUN-A-BOUT)
Vistnok en "golfvogn"
http://www.parkhave.dk/default.aspx?con=vare&id=614
> LIFAN (ATV og LF-150)
45knallert og ATV
http://www.linhai.dk/
> LONCIN (UA)
45knallert
> METRAKIT (MK)
45knallert/motorcykel
http://www.nila.dk/mod.php?mod=userpage&menu=613&page_id=98
> PGO (BUGXTER og XR)
45knallert / motorcykel
> POLARIS (PB)
ATV
> YAMAHA (UFA-1-125)
45knallert eller lille motorcykel

http://www.mega-danmark.dk/forside.htm
Lastbil/varevogn http://www.ldv.dk/
Amerikansk lastbil - http://www.sundahltrucks.dk/W900.htm
>AYATS,
Bus
>BOVA,
Bus (DAF)
Bus - http://www.pp-bus.dk/page139.aspx
>OPTARE,
Bus
>VDL.
Bus

> Hvem kan henvise til billeder eller andet om nogle af disse for mig ukendte
> biler?

Det var da vist de fleste af dem.

--
MVH Finn
Nyt trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 12-08-05 03:37

Og til dem der skulle lure på at købe en kn. 45 på 4 hjul, skal jeg meddele
at den larmer og vibrerer ens anus over i en permanent 16-kantet
krampetilstand.....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Per Hagemann

Dato : 12-08-05 10:01

> Og til dem der skulle lure på at købe en kn. 45 på 4 hjul, skal jeg
> meddele
> at den larmer og vibrerer ens anus over i en permanent 16-kantet
> krampetilstand.....

Næ tak, det lader til de fleste af de ukendte er knallerter på 4 hjul, som
har sneget sig ind i personbilsstatistikken.

Så hellere vente til kinesiske biler kommer på det danske marked, hvis man
skal have et nyt køretøj til en fornuftig pris.

--
Sura 5:52" O I som tror, tag ikke jøderne og de kristne til venner. De er
hinandens venner. Den af jer, der tager dem til venner, er sandelig en af

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 12-08-05 04:09

> [...]
> DENNIS, KENWORTH, AYATS, BOVA, NEOPLAN, OPTARE, VDL.
>
> Hvem kan henvise til billeder eller andet om nogle af disse for mig

Boom er en tre-hjulet motorcykel.
Hilsen Matthias