Hvad for en Ford er dette :P
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 10-08-05 22:30

Hejsa Folkens

I forbindelse med mit arbejde er jeg faldet over følgende "lig":

http://tnfs.dk/bil/Ford01.jpg
http://tnfs.dk/bil/Ford02.jpg
http://tnfs.dk/bil/Ford03.jpg

Men hvad for en Ford er det, og er der nogen der har nogle specs på
den??

På forhånd tak for hjælpen
Flemming Jacobsen

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-05 22:32

"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://tnfs.dk/bil/Ford02.jpg
> http://tnfs.dk/bil/Ford03.jpg
>
> Men hvad for en Ford er det, og er der nogen der har nogle specs på

Det er da en gammel æske af en Taunus......fra dengang Ford heller ikke
kunne lave biler

--
Tom

Fra : Gert

Dato : 11-08-05 04:28

> "Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da en gammel æske af en Taunus......fra dengang Ford heller ikke
> kunne lave biler

Tom altså det er da netop fra dengang de stadig kunne lave en bil

Mvh
Gert

www.classic-ford-bornholm.dk

Fra : Mogens

Dato : 11-08-05 05:53

"Gert" <GRM@c.dkk> wrote in message

> Tom altså det er da netop fra dengang de stadig kunne lave en bil

Jep - enig. Så en 20M XL i lørdags. Et vrag på ord. plader.

Jeg var dengang vild med 20M RS 2600 - og det var fra en tid,
bilerne var gejlede med Smiths ekstrainstrumenter, bucket seats,
træ og masser af chrom...
--
Mvh Mogens
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-08-05 10:10

Gert wrote:
> Tom altså det er da netop fra dengang de stadig kunne lave en bil

Sådan så Ford T da ikke ud?

--
MVH Finn
Nyt trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Kent Rådbjerg

Dato : 10-08-05 22:59

> [...]
> http://tnfs.dk/bil/Ford02.jpg
> http://tnfs.dk/bil/Ford03.jpg
>
> Men hvad for en Ford er det, og er der nogen der har nogle specs på

Svjh hedder den "P7" og fandtes i forskellige modeller/udgaver, bla. "17M"
og "26M"
Du skulle kunne finde spec. på denne side:

http://www.histomobile.com/1/Ford_Germany/1968/17_M_-_20_M_-_26_M_%28P7_b%29_.htm?lan=1

Mvh
Kent.

Fra : Gert

Dato : 11-08-05 04:28

> [...]
> http://tnfs.dk/bil/Ford02.jpg
> http://tnfs.dk/bil/Ford03.jpg
>
> Men hvad for en Ford er det, og er der nogen der har nogle specs på

jamen der er jo ikke megen tvivl

det er en Ford P7 cupe, en dejlig bil
som der ikke er så mange tilbage af.

Med Venlig Hilsen
Gert Møller

www.classic-ford-bornholm.dk

Fra : Basil

Dato : 11-08-05 07:37

Gert wrote:
> "Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Jeps, det er det, og med den rigtige slags alufælge der er støbt og drejet,
og ikke særlig poleret fra fabrikken.
Lige noget for mig
Havde jeg plads, tid og mulighed for at lave den i stand, købte jeg den
gerne, for engang var det sgu min drømmebil.
Kai

Fra : Mogens

Dato : 11-08-05 16:29

--

"Basil" <but@but.com> wrote in message

> Jeps, det er det, og med den rigtige slags alufælge der er støbt og
> drejet,
> og ikke særlig poleret fra fabrikken. Lige noget for mig

Jep - jeg kørte med sådan nogle Wolfrace på min pragtfulde Foat 125 Special

> Havde jeg plads, tid og mulighed for at lave den i stand, købte jeg den
> gerne, for engang var det sgu min drømmebil.

Som sagt - 20 M RS 2600 hardtop :)
Een af vore kunder havde sådan een - med turbo.
Er du wimmer mand en bimmer-killer :)

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 11-08-05 22:10

> Som sagt - 20 M RS 2600 hardtop :)
> Een af vore kunder havde sådan een - med turbo.
> Er du wimmer mand en bimmer-killer :)

Min underbo har sådan en - ved ikke helt om den er med turbo, men den er i
hvert fald i rigtigt flot stand, og lyder fantastisk... kan høre det på lang
afstand når han kommer hjem i den.

/Kasper Hansen

Fra : Mogens

Dato : 12-08-05 04:37

"Kasper Hansen [8270]" <kasper@FJERNDETTEh-hansen.dk> wrote in message

> Min underbo har sådan en

20M RS 2600 hardtop? - eller sedan?

- ved ikke helt om den er med turbo, men den er i hvert fald i rigtigt flot
stand

Sølv m/sorte stafferinger?
I princippet er det sådan een her, hvor den viste model er
en tidlig årgang. http://hem.passagen.se/calmstedt
Jeg syntes bedre om efterfølgeren...

Fra : Basil

Dato : 12-08-05 17:35

Mogens wrote:
> [...]
> stand
>
> Sølv m/sorte stafferinger?
> I princippet er det sådan een her, hvor den viste model er

Føj, hvor er den bare ækel i indretningen
Sådan så biler bare ud en gang, og stadig i dag når de er designet i USA LOL
Kai

Fra : Ulrich

Dato : 12-08-05 20:43

"Basil" <but@but.com> skrev i en meddelelse

> flot

> Føj, hvor er den bare ækel i indretningen
> Sådan så biler bare ud en gang, og stadig i dag når de er designet i USA
LOL

Hvad filen, man kørte da ikke med dobbelt udkobling i disse modeller,
godt nok var gearkassen langsom - meeen *GGGG*

--
Hygge Ulrich

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 12-08-05 22:21

On Thu, 11 Aug 2005 17:28:55 +0200, "Mogens"
<nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote:

Flemming Jacobsen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 12-08-05 22:21

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 12-08-05 22:22

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 12-08-05 22:22

On Thu, 11 Aug 2005 17:28:55 +0200, "Mogens"
<nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote:

>Som sagt - 20 M RS 2600 hardtop :)
>Een af vore kunder havde sådan een - med turbo.
>Er du wimmer mand en bimmer-killer :)

Tja så vidt jeg kan forstå på folk skulle det heller ikke være helt
umuligt at kværrne en 302 cui V8 ned i motorrummet på sådan en :P
Flemming Jacobsen

Fra : Gert

Dato : 13-08-05 10:10

> [...]

> Havde jeg plads, tid og mulighed for at lave den i stand, købte jeg den
> gerne, for engang var det sgu min drømmebil.

det er uden tvivl en dejlig bil, og det gør næsten ondt se den der bare stå
og forfalde :_(
der er ikke voldsomt mange tilbage af hardtop (jeg fik skrevet Cupe ved en
fejl).
så egentlig skulle den sendes videre til en der pusler med dem

var enda selv lige ved at høre hvor den stod, med tanke om selv at slå
klørene i den, men så kom tanken om
prisen på færge billet og transport i vejen *suk*

Mvh
Gert Møller

www.classic-ford-bornholm.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 11-08-05 10:25

"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Folkens
>
> I forbindelse med mit arbejde er jeg faldet over følgende "lig":
>
> http://tnfs.dk/bil/Ford01.jpg

Hehe....den har du fortograferet i Fredericia.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 12-08-05 22:23

On Thu, 11 Aug 2005 11:25:07 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

>Hehe....den har du fortograferet i Fredericia.

Jæps ;). Var lige derude omrking i forbindelse med arbejde og så jeg da
også lige luftet mit mobiltelefonkamera ;)
Flemming Jacobsen