Ang: Farve kode på corsa b
Fra : Psypher

Dato : 10-08-05 17:40

Hej.

Jeg skal ha malet nogle ting på min bil men den
alu plade der plejer at sidde i motorrummet er væk, er
der nogen der kan give mig et hint om hvor man kan finde
farve koder på sådan en Corsa 1.4i sport NZ motor,
bilen er fra 95.

--
Regards Psypher
CBR954RR Fireblade '02

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-05 18:15

"Psypher" <ask@for.it> skrev i en meddelelse
> [...]
> der nogen der kan give mig et hint om hvor man kan finde
> farve koder på sådan en Corsa 1.4i sport NZ motor,

Prøv at spørge hos Opel

--
Tom

Fra : Jesper

Dato : 10-08-05 23:17

Psypher wrote:
> [...]
> der nogen der kan give mig et hint om hvor man kan finde
> farve koder på sådan en Corsa 1.4i sport NZ motor,

Det tager som ikke så lang tid at google sig frem til noget. Feks.
http://www.corsa-b.de/corsa-b/farbcode.html

--
Mvh. Jesper
Corsa B GSI, farvekode 200

Fra : Psypher

Dato : 11-08-05 17:27

"Jesper" <JesperM_remove_@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det tager som ikke så lang tid at google sig frem til noget. Feks.
> [...]

Smart nok men den grå min har er der ikke
Den er sådan en stålgrå eller sådan
--
Regards Psypher
CBR954RR Fireblade '02

Fra : Per Olsen

Dato : 11-08-05 19:13

"Psypher" skrev
> Smart nok men den grå min har er der ikke
> Den er sådan en stålgrå eller sådan

Hej.

Hvis det er en almindelig lak, altså ikke metalic eller
perlemor, kan det være:

British Telecom Grey - 661 / 84L

Pe®=s1