Benzinpris
Fra : Ukendt

Dato : 10-08-05 15:49

Hurra jeg fik i dag benzin til under 10 Kr / Liter

Det er godt nok billigt, jeg spekulerer på om mærsk og andre oliesheiker mon
overhovedet kan tjene penge mere?

--
Tom

Fra : Michael Kristensen

Dato : 10-08-05 15:58

> Hurra jeg fik i dag benzin til under 10 Kr / Liter

Her er Århus kan man tanke benzin hver søndag til omkring 8.50 for oktan 92.

vh
Michael Kristensen

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 10-08-05 16:29

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Her er Århus kan man tanke benzin hver søndag til omkring 8.50 for oktan
> 92.

Ja, her i Holstebro kan man tanke oktan 95 blyfri til omkring 8,20 - 8,50
hver mandag morgen (tidligt)

--
Mvh Jacob
Tullende rundt i en bovlam Ford Mondeo 1,8 - '94.......

Fra : Henrik B.

Dato : 10-08-05 16:34

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Her er Århus kan man tanke benzin hver søndag til omkring 8.50 for oktan
> 92.

Hvem gider dog køre på 92 når man kan få Shell V-Power med 100 Oktan (i
Tyskland - suk!).

Fra : BJ

Dato : 10-08-05 16:39

KLIP

> Hvem gider dog køre på 92 når man kan få Shell V-Power med 100 Oktan (i
> Tyskland - suk!).

Her er den vist heller ikke specielt billig..?

Sidst kostede den 1,419 Euro.

I Holland gav jeg 1,464 Euro for 95.

Gad vide, hvad jeg give for i England sidst på måneden..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 10-08-05 17:23

> Her er den vist heller ikke specielt billig..?
>
> Sidst kostede den 1,419 Euro.

I Østrig "kun" 1,319

Fra : BJ

Dato : 10-08-05 17:32

KLIP

> I Østrig "kun" 1,319

Det er jo lige før, man skulle overveje at køre derned for at tanke op hver
eneste arbejdsdag..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Moller

Dato : 10-08-05 16:47

Henrik B. wrote:
> "Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvem gider dog køre på 92 når man kan få Shell V-Power med 100 Oktan (i
> Tyskland - suk!).

   Alle os med køretøjer som ikke vinder en skid på højere oktan.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Henrik B.

Dato : 10-08-05 17:22

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-08-05 16:45

Tom skriver:

> Hurra jeg fik i dag benzin til under 10 Kr / Liter

Hmm, tankede diesel til 7,49 i Ringkøbing mandag eftermiddag.

Den var i 7,50 i Silkeborg i dag...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : BJ

Dato : 10-08-05 16:47

KLIP

> Hmm, tankede diesel til 7,49 i Ringkøbing mandag eftermiddag.
>
> Den var i 7,50 i Silkeborg i dag...

Sådan er der så meget.

Vi andre, der lever af landevejen, må så betale for nogen kan køre billigt.

--
Bjørn J.
~~let's misbehave~~

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 10-08-05 19:42

> "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en
> meddelelse news:42FA20E0.14CD7EE0@du.kan.finde.den...
>
> KLIP

> Sådan er der så meget.
>
> Vi andre, der lever af landevejen, må så betale for nogen kan køre
> billigt.

Hvodden er det nu lige at du betaler for min diesel?
Jeg har lige et par regninger du kan få så..

:c)

Michael

Fra : BJ

Dato : 10-08-05 20:01

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvodden er det nu lige at du betaler for min diesel?

Så vidt jeg ved, er det dyrere at fremstille diesel.

> Jeg har lige et par regninger du kan få så..

Vi kan jo sammenligne og dernæst udligne..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 11-08-05 13:39

> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Så vidt jeg ved, er det dyrere at fremstille diesel.

Det er muligt, men hvordan ser du, at du der åbenbart lever af landevejen
betaler mere for brændstoffet end andre.
Jeg kører selv en hel masse km'er (derfor diesel) men jeg mindes ikke at jeg
nogensinde har betalt andres forbrug på hævekortet.
Det kan godt være at jeg er en halvdum nordsjællænder, men det fiser ikke
helt ind, hvad du mener.

Michael

Fra : BJ

Dato : 11-08-05 15:19

> [...]

> jeg nogensinde har betalt andres forbrug på hævekortet.
> Det kan godt være at jeg er en halvdum nordsjællænder, men det fiser ikke

Det ved jeg ikke om du er, men du har sikkert en firmavogn og er ansat.

Det er jeg ikke og skal ikke leve af min fri bil i fritiden.....

Her er der kun én til at betale, det er mig og jeg kan betro dig, jeg
betaler så rigeligt.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-05 15:44

> [...]
>
> Det er jeg ikke og skal ikke leve af min fri bil i fritiden.....
>
> Her er der kun én til at betale, det er mig og jeg kan betro dig, jeg

Men du har andre til at arbejde for dig, så i "princippet" behøver du ikke
røre en finger

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 11-08-05 17:18

KLIP

> Men du har andre til at arbejde for dig, så i "princippet" behøver du ikke
> røre en finger

Gid det var så vel.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 11-08-05 17:40

> Det ved jeg ikke om du er, men du har sikkert en firmavogn og er ansat.

Jeg er såmænd ansat, men jeg har ikke firmabil.
Med dieselpriser og 18 km på literen syntes jeg egentligt ikke at det er så
slemt. Men man kan vænne sig til meget, om man vil eller ej...

> Det er jeg ikke og skal ikke leve af min fri bil i fritiden.....

Kan man leve af en bil i fritiden...så er det vel ikke fritid..

> Her er der kun én til at betale, det er mig og jeg kan betro dig, jeg
> betaler så rigeligt.

Tja. Det gør vi vel alle, undtagen enkelte heldige med privatchauffør og
statsbudget..

Michael

Fra : BJ

Dato : 11-08-05 17:48

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Kan man leve af en bil i fritiden...så er det vel ikke fritid..

Nogen kører så meget i fritiden, man faktisk skulle tro, det var et fuldtids
arbejde.

> Tja. Det gør vi vel alle, undtagen enkelte heldige med privatchauffør og
> statsbudget..

Det glæder mig, du også er oppe at betale 70% af din indtægt, når du
arbejder betydeligt flere end 7 timer dagligt og er på arbejde 365 dage om
året.

--
Bjørn J.
~~let's misbehave~~

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 10-08-05 19:41

> Tom skriver:

> Hmm, tankede diesel til 7,49 i Ringkøbing mandag eftermiddag.
>
> Den var i 7,50 i Silkeborg i dag...

7,19 i Frederikssund i går...
Bare kedeligt at tanken var helt fuld..til 8,05 hos Statoil.

Michael

Fra : John N. H.

Dato : 10-08-05 20:14

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse:

> Hmm, tankede diesel til 7,49 i Ringkøbing mandag eftermiddag.

Hmm, hmm, det er så aldrig blevet indberettet på www.benzinpriser.dk

Jeg synes, det ville være en rigtig god idé, hvis så mange som gjorde
sig til vane at indberette priser jævnligt, således at flest muligt kan
få glæde af den lavere pris på brændstof, hvis der er prisfald i et
område. Selv ved normalpris, er der idé i at indberette.

Selv kommer jeg ikke meget rundt, men har da behov for at tanke lidt
benzin ind imellem alligevel. Så er det meget rart at kunne danne sig et
indtryk hjemmefra.

Og så må jeg konstatere, at næsten kun jeg indberetter i det område,
hvori jeg færdes. : -(

> Den var i 7,50 i Silkeborg i dag...

Fint.
Da der er indberetninger fra dét område, kan man jo også se, at den har
været nede på 6,85 i dag.

Mvh
John

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 10-08-05 23:40

On Wed, 10 Aug 2005 21:13:36 +0200, "John N. H." <jnha1@mailFJERN.dk>
wrote:

>Hmm, hmm, det er så aldrig blevet indberettet på www.benzinpriser.dk

Hvis man kunne indberette fra mobiler og kunne hente priser for en hel
af gangen på sin mobil, se så ville det være smart.
Flemming Jacobsen

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 11-08-05 15:01

Øh, http://mobil.fdmbenzinpriser.dk

--
Sugemotorer suger!
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 12-08-05 22:41

On Thu, 11 Aug 2005 16:01:10 +0200, "Lars L. Hansen"
<hop_i_havet@hotmail.com> wrote:

>Øh, http://mobil.fdmbenzinpriser.dk

Der er kun enten Land, amt eller region, ikke by. Jeg vil sq foretrække
at kunne priserne for en hel by afgangen end at skulle kigge 5-25
forskellige benzin stationer igennem.

Men så igen når at jeg kigger på prospektet i hvor meget bezin jeg
kommer til at brænde af kan jeg se at 1 kr fra eller til "kun" kommer
til at betyde at jeg har en grænse på +- 200-250 kr pr måned og det
gider jeg godtnok ikke jage byer rundt for at finde billig benzin for.
Flemming Jacobsen

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 12-08-05 23:40

Thunderbird [7100] wrote:

> Der er kun enten Land, amt eller region, ikke by. Jeg vil sq foretrække
> at kunne priserne for en hel by afgangen end at skulle kigge 5-25
> forskellige benzin stationer igennem.

Sludder - klikker man f.eks. Lokalpriser -> Diesel -> Vestsjællands Amt
-> Slagelse, så får man:
8,38 Uno-X - Sorø
8,41 Jet - Slagelse
8,47 OK - Slagelse
osv. ...

Er det ikke godt nok med en fin liste, sorteret efter pris?

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 14-08-05 00:12

On Sat, 13 Aug 2005 00:40:00 +0200, "Lars L. Hansen"
> [...]

>8,47 OK - Slagelse
>osv. ...
>
>Er det ikke godt nok med en fin liste, sorteret efter pris?

joh da, var da dejligt :). Og det fra mobilen?
Flemming Jacobsen

Fra : ena

Dato : 10-08-05 17:17

Hovedparten af benzinprisen er skatter og afgifter - så selve råoliens pris
er af mindre betydning

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-08-05 17:21

ena skriver:

> Hovedparten af benzinprisen er skatter og afgifter - så selve råoliens pris
> er af mindre betydning

Nej, den er netop af stor betyning. Derfor er benzinprisen i øjeblikket
omkring 10/liter....

Fra : BJ

Dato : 10-08-05 17:30

KLIP

> Nej, den er netop af stor betyning. Derfor er benzinprisen i øjeblikket
> omkring 10/liter....

Klart, klart ... det er også derfor Staten vil tjene yderligere ca. 16
milliarder mere i afgifter på prisstigningen...

http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3195012/

Desværre tror jeg en pris på 100$ tønden er indenfor rækkevidde.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Per Groth Ludvigsen

Dato : 10-08-05 17:55

Godt nyt for diesel ejere:

Dieselbiler kan køre på affaldsfritureolie, som fås gratis fra fish and
chips grillbaren, ved at fortynde fritureolien med lidt terpentin og si den
gennem et par nylonstrømper.

Fra : BJ

Dato : 10-08-05 17:54

"Per Groth Ludvigsen" <pgl@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Dieselbiler kan køre på affaldsfritureolie, som fås gratis fra fish and
> chips grillbaren, ved at fortynde fritureolien med lidt terpentin og si
> den
> gennem et par nylonstrømper.

Der er således dannet grobund for en større hjemmeproduktion og så kan
pizzaen bage færdig imens..

--
Bjørn J.
~~hail atlantis~~

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 10-08-05 17:58

BJ wrote:
> [...]
>
> http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3195012/
>
> Desværre tror jeg en pris på 100$ tønden er indenfor rækkevidde.

Hvis ikke min hukommelse svigter helt, så er skatten på brændstof en
fast sats (dvs. xx.yy kr/L) så staten tjener ikke yderligere (bortset
fra momsen) ved at olieprisen er højere. Måske benytter
benzinselskaberne samtidig tiden til at hente nogle af de penge ind de
har "tabt" de sidste par år med faste benzinkrige?

Thomas

Fra : BJ

Dato : 10-08-05 18:06

"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> momsen) ved at olieprisen er højere. Måske benytter benzinselskaberne
> samtidig tiden til at hente nogle af de penge ind de har "tabt" de sidste

Nu er vi jo selvforsynende, så det regner i i statskassen med penge.

God S ikke er ved magten...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Gunnar007

Dato : 10-08-05 19:51

> [...]
> Hvis ikke min hukommelse svigter helt, så er skatten på brændstof en fast
> sats (dvs. xx.yy kr/L) så staten tjener ikke yderligere (bortset fra

Det er korrekt staten har en energiafgift på 3.81 kr/L
Og en co2 afgift på 0,22 kr/L
Disse afgifter er fast sat, det er kun momsen de tjener ekstra på.

Derfor ser literprisen på 1 L blyfri sådan her ud:
Energiagift 3,81
CO2 afgift 0,22
Produktpris 3,88 Hvad benzinselskabet skal ha for en liter
Moms 1,98

Alt i alt en Literpris 9,89

Fra : BJ

Dato : 10-08-05 20:02

"Gunnar007" <007g@teamsos.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> Energiagift 3,81
> CO2 afgift 0,22
> Produktpris 3,88 Hvad benzinselskabet skal ha for en liter

Hvad skulle vi da gøre uden Mærsk mv. ...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : ena

Dato : 10-08-05 20:28

> [...]
> Energiagift 3,81
> CO2 afgift 0,22
> Produktpris 3,88 Hvad benzinselskabet skal ha for en liter

Hvilket bare beviser rigtigheden i mit indlæg om at Hovedparten af
benzninens pris er skatter og afgifter - selve produktprisen før skatter og
afgifter er ikke afgørende - det er derimod alle de skatter der lægges på
benzinen.

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 10-08-05 21:05

ena wrote:

> [...]
> afgifter er ikke afgørende - det er derimod alle de skatter der lægges på

Ja, men sådan som jeg (og sikkert andre) læste dit indlæg, så gik det
også på at staten tjente *ekstra* meget fordi råprisen er højere. Dette
er så minimalt da det kun er momsen der er en procentsats.

Fx. hvis benzinprisen havde været 7.50kr:
energiafgift 3.81
CO2 0.22
produktpris: 2.78
Moms        0.69

Altså tjener staten 1.30 kr ekstra i moms... selvfølgelig ikke småting
når der tankes meget... men det kunne have været værre, hvis
energiafgiften havde været en procentvis afgift (som bilafgiften er) *gys*

Thomas (der kun sjældent har tanket til over 9kr/L)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-08-05 00:06

Thomas Rasmussen <thomas@p7.dk.invalid> wrote in

> Thomas (der kun sjældent har tanket til over 9kr/L)

Det gør jeg jævnligt - du skulle prøve det, det er ret fedt.. NOT.

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-08-05 00:30

Thomas Rasmussen wrote:
> [...]
> energiafgiften havde været en procentvis afgift (som bilafgiften er) *gys*
> Thomas (der kun sjældent har tanket til over 9kr/L)

Den skulle du da vist lige regne igennem igen.

Med en totalpris på 7,50 km/l bliver momsen 1,50 kr/l. Energi og co2
afgift vil stadig blive 4,03 kr/l. Det levner så 1,97 kr/l til selskabet.

Det betyder så også at medmindre afgift/moms satserne ændres vil prisen
ikke kunne komme under 5,04 kr l (4,03 kr/l + moms)7,5/5

--
MVH Finn
Nyt trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-08-05 00:07

ena wrote:
> [...]
> afgifter er ikke afgørende - det er derimod alle de skatter der lægges på

Blot du husker at kun 20% af stigning/fald i prisen er afgift/moms.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-08-05 19:25

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in

> Hurra jeg fik i dag benzin til under 10 Kr / Liter

Jeg tankede så til over 10 kr/literen...

> Det er godt nok billigt, jeg spekulerer på om mærsk og andre
> oliesheiker mon overhovedet kan tjene penge mere?

Næppe

Fra : BJ

Dato : 10-08-05 20:03

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg tankede så til over 10 kr/literen...

> Næppe

Tjaee ... havde det stået til lille røde Anker, så vi ikke haft Mærsk under
dansk flag i dag.!

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-05 20:09

> "Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Tjaee ... havde det stået til lille røde Anker, så vi ikke haft Mærsk
> under dansk flag i dag.!

De er i det hele taget nogen klaphatte af rang i S og R. At komme og vil
beskatte pensionsopsparinger over 100.000 Kr.....så skal man jo betale skat
2 gange af sine egne tjente penge.

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 10-08-05 20:33

KLIP

> De er i det hele taget nogen klaphatte af rang i S og R. At komme og vil
> beskatte pensionsopsparinger over 100.000 Kr.....så skal man jo betale
> skat 2 gange af sine egne tjente penge.

Hvad havde du forventet..?..;)

Politik handler om at differentiere sig i holdningerne .... skide være med
dig og mig..)

Det skal kunne betale sig at arbejde mere og meget ... ha, til 70% i
skat..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens

Dato : 10-08-05 20:35

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> [...]
> dig og mig..)
> Det skal kunne betale sig at arbejde mere og meget ... ha, til 70% i

Plus at de nu igen taler om at beskatte husstigninger (fortjenesten ved
salg)
Man bør snart finde et andet land at bo i - beklager...
--
Mvh Mogens
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : BJ

Dato : 10-08-05 20:44

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Man bør snart finde et andet land at bo i - beklager...

Jeg har altid pure nægtet at flytte ud på "mine gamle dage".

Meennnn ... jeg forstår mere og mere.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-08-05 00:04

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote in

> Plus at de nu igen taler om at beskatte husstigninger (fortjenesten
> ved salg)

Det bliver ikke uden at jeg råber og skriger til jeg bliver blå i hovedet -
selvsagt uden held

> Man bør snart finde et andet land at bo i - beklager...

Helt og aldeles enig.

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 10-08-05 20:39

John N. H. skrev:

> Hmm, hmm, det er så aldrig blevet indberettet på www.benzinpriser.dk

Åbenbart ikke. Kom forbi på vej fra Tim til Bjerre strand

> Da der er indberetninger fra dét område, kan man jo også se, at den har
> været nede på 6,85 i dag.

Silkeborg ?
Jeg ser ingen indberetninger derfra i de sidste 2 dage.

På den anden side, nu tankede jeg op i mandags, så der går lige ca
1000 km inden jeg skal tanke igen....

Klaus

Fra : BJ

Dato : 10-08-05 20:41

"Klaus D. Mikkelsen (google groups)" <moppe@post6.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:1123702732.217450.279880@o13g2000cwo.googlegroups.com...

KLIP

> På den anden side, nu tankede jeg op i mandags, så der går lige ca
> 1000 km inden jeg skal tanke igen....

Så kan du jo klare dig til skolernes efterårsferie..)

--
Bjørn J.
~~let's misbehave~~

Fra : John N. H.

Dato : 10-08-05 20:52

"Klaus D. Mikkelsen skrev i en meddelelse:

> Silkeborg ?
> Jeg ser ingen indberetninger derfra i de sidste 2 dage.

Undskyld, jeg var vist lidt hurtig. Indberetningen på 6,85 er fra i
mandags.

MVH
John

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 10-08-05 21:06

BJ skrev:

> Så kan du jo klare dig til skolernes efterårsferie..)

Aaarh, det kniber. Der er mindst 2 ture over til svigermor alene i
denne måned (115 km hver vej), den ene gang med trailer. Konen skal
til og fra arbejde (19 km hver vej) og jeg skal til "min" modelbane
sådan ca 2 gange om ugen (15 km hver vej) i de næste _mange_ uger.
Fredag er der ekstra åbent for 21 mand fra München, så skal vi til
at tale "dysk" igen....

Jeg tanker nok igen allerede om 14 dage

Klaus

Fra : Peter Weis

Dato : 10-08-05 22:28

Tom wrote:

> Det er godt nok billigt, jeg spekulerer på om mærsk og andre oliesheiker mon
> overhovedet kan tjene penge mere?

Det begynder at blive problem at udbringningen er så dyr p.gr.a. de høje
brændstofpriser. De bliver nok snart nødt til at sætte prisen op.

mvh
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-05 22:41

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

> Det begynder at blive problem at udbringningen er så dyr p.gr.a. de høje
> brændstofpriser. De bliver nok snart nødt til at sætte prisen op.

Ja jeg mente da nok at benzinen er ALLT for billig. Men det er da
betryggende at vide at der er fokus på prisen, så vi kan sikre et lille
overskud til dem der gør sig den ulejlighed at fremskaffe den.

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 10-08-05 23:59

KLIP

> Ja jeg mente da nok at benzinen er ALLT for billig. Men det er da
> betryggende at vide at der er fokus på prisen, så vi kan sikre et lille
> overskud til dem der gør sig den ulejlighed at fremskaffe den.

Jep, vil skulle have rettet os efter røde Anker og hans lystige svende.

Drevet Mærsk og Co. ud af landet...;-(

Så ville vi ikke være væk fra afgrundens rand som røde Anker og hans lystige
svende allerede havde bragt os hen til..;)

http://www.jp.dk/bors/artikel:aid=3196116/

PS: Det ender sku med, vi bliver gældfri for første gang i Danmarks
historie....

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : KASO

Dato : 11-08-05 09:04

"BJ" skrev d. 10-08-05 23:59 dette indlæg :

> [...]
lystige
> svende allerede havde bragt os hen til..;)

Jo-da - vi ville da være langt væk - blot til den forkerte side

http://www.kandu.dk/