mazda 323, 1986, 276000 km, 12000 rimeligt~
Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 10-08-05 12:58

Hej

Jeg er blevet tilbudt en som i subject - ved ikke mere om den, andet end at
den er synet inden for det sidste år, der er ikke noget synlig rust,
bremser, styretøj og dæk virker rimelige.

Er 12000 en rimelig pris, eller vildt overdrevet? Umiddelbart synes jeg det
er lidt højt, men omvendt kan jeg købe den af en mekaniker jeg har rimeligt
med tillid til.

Mvh

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg mads@dydensborg.dk
http://www.madsdydensborg.dk/

United States Patent 6,368,227:
A method of swing on a swing is disclosed, in which a user positioned on a
standard swing suspended by two chains from a substantially horizontal tree
branch induces side to side motion by pulling alternately on one chain and
then the other.
-- This is not a joke - go look it up.

Fra : Michael

Dato : 10-08-05 15:28

Hej...

Det er en høj pris.

Til sammenligning gav jeg 10.500,- for en nysynet (samme dag)
Mazda 323 fra 87, gået 180.000

Så synes prisen er i overkanten.

--
Mvh.
Michael

Fra : Helge Christiansen

Dato : 10-08-05 15:49

Hejsa.

Mener helt klart også 12.000 er i overkanten for den. Og inden du så meget
som overvejer en 323
fra den årgang er det vigtigt at du får tårnene tjekket. De rådner som
bare.....

med venlig hilsen
Helge

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-08-05 22:32

Mads Bondo Dydensborg wrote:
> [...]
> er lidt højt, men omvendt kan jeg købe den af en mekaniker jeg har rimeligt

Du kan få en 626, samme årgang til det halve her hos mig.

--
MVH Finn
Nyt trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/