Ankerplader og syn..
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 10-08-05 11:36

Hej

Jeg er ved at gøre min gamle Kadett E klar til syn, og i den forbindelse
har jeg lige et spørgsmål..

Da begge min ankerplader stort set er helt væk på rust burde der nye på,
men... jeg er jo lidt doven (trækakslerne skal af!), så hvad er
konsekvensen hvis de mangler til syn - og det bliver opdaget?

Er det nok til at bilen ikke kan godkendes eller slipper jeg med en
betinget godkendelse..

M.v.h.
Thore Jensen

BTW: Sidst jeg var til syn så jeg at synsmanden havde en liste mulige
fejl og hvad konsekvensen skulle være i.f.t. syn/køreforbud, er der
nogen der ved hvor man kan se sådan en?

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 10-08-05 17:42

"SmaRTrxxv" <glemdet@nospam.dk> skrev i en meddelelse

så hvad er
> konsekvensen hvis de mangler til syn - og det bliver opdaget?

Jeg ved det ikke, men skal de være der, BLIVER det opdaget ;).
http://www.applusbilsyn.dk/

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 10-08-05 22:13

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> Jeg ved det ikke, men skal de være der, BLIVER det opdaget ;).
> http://www.applusbilsyn.dk/

Nej, det er da langt fra alle fejl som blive opdaget ved et syn..

Thore

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-05 22:20

> [...]
> konsekvensen hvis de mangler til syn - og det bliver opdaget?
>
> Er det nok til at bilen ikke kan godkendes eller slipper jeg med en

Jeg fik en betinget godkendelse på en Corolla '86 for nogen år tilbage.

Allan