Udskiftning af tandrem hvornår?
Fra : Rick

Dato : 10-08-05 02:02

Hejsa i gruppen,

Jeg har en Suzuki Grand Vitara 2.0 TD.
Hvornår er det på tide at skifte tandremmen?
Den har kørt ca. 65000km nu.

- rick -

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-08-05 07:44

Rick skriver:

> Jeg har en Suzuki Grand Vitara 2.0 TD.
> Hvornår er det på tide at skifte tandremmen?
> Den har kørt ca. 65000km nu.

Står det ikke i servicebogen ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Rick

Dato : 10-08-05 13:13

> Rick skriver:

> Står det ikke i servicebogen ?

øhmn - der har jeg godt nok ikke lige kigget endnu... *rødmer*

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-08-05 15:13

Rick skriver:

> øhmn - der har jeg godt nok ikke lige kigget endnu... *rødmer*

God damn it - RTFM !

Fra : alexbo

Dato : 10-08-05 09:14

"Rick" skrev

> Jeg har en Suzuki Grand Vitara 2.0 TD.
> Hvornår er det på tide at skifte tandremmen?

100.000 km. eller 5 år

mvh
Alex Christensen

Fra : Rick