Rust i felicia fra 2000?
Fra : Carsten Hjorth

Dato : 09-08-05 15:46

Hej!

Jeg er på jagt efter en konebil, og har set lidt efter Skoda Felicia, idag
var vi så ude for at se på en 1.6 fra 2000. Den var ny ret misligeholdt, men
det slog mig at der var rustpletter i alle skærmkanter, er de virkelig så
ringe??
Hvis i iøvrigt har nogle gode bud påp en konebil i 30.000 området, så lad
endelig høre.

/Carsten

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-08-05 16:03

Carsten Hjorth wrote:
> [...]
> idag var vi så ude for at se på en 1.6 fra 2000. Den var ny ret
> misligeholdt, men det slog mig at der var rustpletter i alle

Ja, Felicia ruster MEGET, især i bagskærmene/bagpanelet, men også paneler,
døre m.m. er typisk angrebet.
Husk også at en Felicia uden servo er MEGET stram i styretøjet.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - ingen Formel 1 videoer

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-05 19:50

> Ja, Felicia ruster MEGET, især i bagskærmene/bagpanelet, men også paneler,
> døre m.m. er typisk angrebet.
> Husk også at en Felicia uden servo er MEGET stram i styretøjet.

jeg har også hørt det fra andre at Felicia skulle være ganske slem til at
ruste

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-05 16:33

> jeg har også hørt det fra andre at Felicia skulle være ganske slem til at
> ruste

VW byggeteknik/principper ?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-08-05 16:43

Olesen skriver:

> VW byggeteknik/principper ?

nope

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-05 20:56

> Olesen skriver:

> nope

Hvad så ?

"Den første model man lavede med VW gener var Skoda Favorit modellen fra
1987,
som kom med den kendte VW 1,3 motor, efterfølgeren blev Skoda Felicia med
endnu bedre finish og kvalitet."

Fra : Kim Poulsen

Dato : 09-08-05 16:15

> Hvis i iøvrigt har nogle gode bud påp en konebil i 30.000 området, så lad
> endelig høre.

en toyota Corolla fra 92-
eller
en toyota Carina e fra 92-

Mvh Kim Lehmann Poulsen

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 09-08-05 18:37

"Kim Poulsen" <klp@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse

> en toyota Corolla fra 92-
> eller
> en toyota Carina e fra 92-
>
> Mvh Kim Lehmann Poulsen
Jeg vil have abs og airbag, så de "gamle" er udelukket...
Hvad med koreanere? Er de lige så slemme med rust?

/Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-05 19:09

"Carsten Hjorth" <carstenfjernhjorth@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil have abs og airbag, så de "gamle" er udelukket...
> Hvad med koreanere? Er de lige så slemme med rust?

Kommer an på din behandling af den.
Den skal ha' underv. beh. jævnligt og gerne
lidt olie i visse krinkel-kroge, så bør
der ikke være alvorlige problemer.

Når folk snakker 'rust i et bestemt mærke',
så er det som regen en ubehandlet bil
direkte fra fabrikken der tales om,
og det kan man ikke bruge til noget.

Men kik på det ønskede mærke og vurder