Nålen, der vandrede
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 09-08-05 09:33

Hej

I min efterhånden aldrende Brava fra 1996 har jeg fået endnu et
problem: Måleren for temp. svinger rundt, som var det ren polka. Når
jeg starter bilen om morgenen, så stiger den som regel op til maxi
løbet af 4-5 minutter, ligger der et par minutter, og falder så ned på
normalt niveau.

Hvad kan det være, og hvad kan det koste at fixe?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Michael Kristensen

Dato : 09-08-05 10:16

> Hvad kan det være, og hvad kan det koste at fixe?

Defekt temperaturmåler

Fra : Uffe Ravn

Dato : 09-08-05 10:39

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev

> Defekt temperaturmåler

Eller isoleringen på ledningen der går ud til føleren er blevet slidt
igennem et enkelt sted.
Det er ofte set på ældre biler.

Prøv at afmontere ledningen ved temperaturføleren næste gang du starter,
hvis den stadig stiger til top, er det ledningen, ellers er det sikkert
føleren.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Uffe Ravn

Dato : 09-08-05 11:10

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev

> Prøv at afmontere ledningen ved temperaturføleren næste gang du starter,

Nårh ja, ikke dig Michael

Mvh. Uffe Ravn