service manual til 2001 Polo 1,9 TDI
Fra : Tomas Linnet

Dato : 08-08-05 22:57

Hej NG

Jeg har købt en lille 2001 Polo Variant 1,9 TDI(90hk, ikke PD), som jeg
gerne selv vil vedligeholde holde. Normalt køber jeg en Haynes-manual for at
finde ud af hvad der skal vedligeholdes hvornår, men det findes desværre
ikke til min model.

Sælger VW originale bøger?

Kan jeg sammenligne data om service fra f.eks. en Golf, Seat eller lign??

Andre forslag, udover at køre den på værksted?

-Tomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-08-05 23:01

Tomas Linnet skriver:

> Andre forslag, udover at køre den på værksted?

Læse servicebogen.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : p.jarnbak

Dato : 09-08-05 02:06

"Tomas Linnet" <tomasane@FJERNemail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Sælger VW originale bøger?
>
> Kan jeg sammenligne data om service fra f.eks. en Golf, Seat eller lign??

Du kan bruge en Haynes bog til seat ibiza/cordoba 93 til 99.Det er stort set
kun
karossen der er endret til 99 - 02 modelen og da det ellers er samme vogn
(lavet på samme fabrik og samlebånd)
er der nok svar på det meste.
Hej Palle.

Fra : Claus Petersen

Dato : 09-08-05 23:59

> [...]
>
> Kan jeg sammenligne data om service fra f.eks. en Golf, Seat eller lign??
>
> Andre forslag, udover at køre den på værksted?

Jeg kan varmt anbefale "So wird's gemacht" serien fra Delius Klasing verlag.
Din Polo er dækket af bind 129 som også dækker Ibiza.

Køb den direkte på www.delius-klasing.de den koster 20 Euro.
Eller lån den på biblioteket: ISBN 3-7688-1535-8

--
Claus.
www.vwfanatic.dk

Fra : Tomas Linnet

Dato : 19-08-05 13:39

"Claus Petersen" <claus_petersen@remove.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan varmt anbefale "So wird's gemacht" serien fra Delius Klasing
> verlag.
> Din Polo er dækket af bind 129 som også dækker Ibiza.

Nej det er den ikke, Varianten (stc. car) er ikke med

> Køb den direkte på www.delius-klasing.de den koster 20 Euro.
> Eller lån den på biblioteket: ISBN 3-7688-1535-8
>

> --
> Claus.
> www.vwfanatic.dk

Ellers tak for tippet