Opbevaring af dæk...
Fra : Ukendt

Dato : 08-08-05 20:33

Jeg har netop købt 4 stk. dæk (dvs. uden fælge).

De skal stå nogle måneder inden de skal under slæden.

Hvordan opbevarer jeg dem best?

Stående?

Liggende?

Må de ligge oven på hinanden?

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-08-05 09:52

Hej!

Rune Nicolajsen wrote:

> Hvordan opbevarer jeg dem best?
>
> Stående?
> Liggende?
> Må de ligge oven på hinanden?

Liggende, koldt og mørkt. De må gerne ligge ovenpå hinanden.

Så simpelt kan det siges :)

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Christensen

Dato : 09-08-05 20:58

> Liggende, koldt og mørkt. De må gerne ligge ovenpå hinanden.

Og lufttæt hvis muligt (pga ozons kærrende virkning)....dog er 4 mrd ikke
noget der rykker uanset....

/f christensen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-08-05 23:31

Hej!

Christensen wrote:

> Og lufttæt hvis muligt (pga ozons kærrende virkning)....dog er 4 mrd ikke
> noget der rykker uanset....

Overkill... Der er sgutte megen ozon med mindre du placerer dem i et rum med en
masse gamle - arbejdende - laserprintere

Jeg har heller aldrig set nogen dækmænd e.lign. som opbevarer dæk luftæt.

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Mogens

Dato : 10-08-05 05:52

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in message

> Jeg har heller aldrig set nogen dækmænd e.lign. som opbevarer dæk luftæt.

Det er en dødsynd at gøre det eksempelvis i plastposer...

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-08-05 09:21

Hej!

Mogens wrote:

> "Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in message

> Det er en dødsynd at gøre det eksempelvis i plastposer...

Hvorfor?

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Mogens

Dato : 10-08-05 18:37

> Hvorfor?

Du nedbryder gummiet ekstremt hurtigt...