Autoulykkesforsikring
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 07-08-05 15:29

Jeg skiftede fra GF->IF på min bilforsikring men fik vist tegnet en
autoulykkesforsikring hos GF som jeg stadig betaler på.

Her er hvad jeg er dækket
http://www.gf-forsikring.dk/91DAA69C-D839-4242-9BCE-9E16560D4BC9?frames=no&

Men er de ting da ikke normalt dækket af en almindelig ulykkesforsikring?

Jesper

Fra : Lars Jensen

Dato : 07-08-05 15:48

Jesper Nielsen wrote:
> [...]
>
> Men er de ting da ikke normalt dækket af en almindelig ulykkesforsikring?

Du spurgte i går om de samme ting i dk.forbruger, og har også fået svar
der...

> Jesper

Lars B

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 07-08-05 16:22

"Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> wrote in message

> Du spurgte i går om de samme ting i dk.forbruger, og har også fået svar
> der...

> Lars B

Men jeg forstod ikke svaret.

Jesper