Mondeo - lås baggagerum?
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 07-08-05 12:44

HEJSA.

Jeg har lige siddet og studeret manualen til min mondeo fra 97. Der
står at baggagerummet kan åbnes ved at trykke på låsecylinderen
(det er en sedan). Jeg har prøvet dette (naturligvis med dørene
oplåste) men der sker intet.

Hvis jeg åbner panelet inde i baggagerummet kan jeg se at der både
sidder nogle kontakter og registrerer om man trykker på cylinderen
samt at der går en wire som udløser låsen når nøglen i cylinderen
drejes.

Lyver instruktionsbogen eller sidder kontakterne der for at aktivere en
motor nede ved selve låsen? For wiren kan i hvert fald ikke aktiveres
ved at trykke på låsen....

På forhånd tak!

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-05 19:31

Din instruktionsbog er god nok, sådan skal det være hvis den virker.
Men du kan ikke låse op når motoren kører (nogen gange rigtig irriterende)

--
Tom