Hyre på skib til Caribien
Fra : Ukendt

Dato : 07-08-05 09:33

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at tage hyre på et skib eller en båd der går til
Caribien dette efterår/vinter. har lidt sejle- og noget køkkenerfaring så
jeg tænkte at jeg ville kunne være til nytte i kabyssen.
Hvis der er een der mangler et besætningsmedlem så skriv eller ring til mig.
Ellers vil jeg være meget taknemlig for ethvert godt råd om hvor jeg skal
henvende mig eller søge...

Mange tak

Jonas Lind
61716042

Fra : Jim

Dato : 07-08-05 09:59

Jonas Fauerholdt Lind wrote:
> [...]
> Ellers vil jeg være meget taknemlig for ethvert godt råd om hvor jeg skal

Du kan evt prøve at henvende dit til langturssejlernes forening.

Deres hjemmeside er her: http://www.ftlf.dk/

--
/Jim

Fra : Nikolaj Larsen