Prøveplader i form som klistermærker
Fra : Daniel

Dato : 07-08-05 09:02

Hej med jer!

Er der nogen, som kender til prøveplader i form som klistermærker?

I hvilken forbindelse bruges de, hvad koster de og hvor lang er deres
løbetid?

Er de på linie med de normale prøveplader, som man kan leje på motorkontoret
for 100 kr. pr. dag?

På forhånd tak for hjælpen og en rigtig god weekend!

/Daniel

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-05 11:09

"Daniel" <danieldk121fjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er de på linie med de normale prøveplader, som man kan leje på
> motorkontoret for 100 kr. pr. dag?

Jep de er helt det samme blot skal de ikke afleveres tilbage, og prisen er
ligeså kr. 100 pr. dag.

--
Mvh.
Dannie

Fra : Finn Guldmann

Dato : 07-08-05 12:07

Dannie wrote:
> Jep de er helt det samme blot skal de ikke afleveres tilbage, og prisen er
> ligeså kr. 100 pr. dag.

Det betyder så også at der ingen depositum skal stilles?

--
MVH Finn
Hvis folk bare havde lige så travlt med at passe deres egen kørsel,

Fra : blue

Dato : 07-08-05 14:22

> Det betyder så også at der ingen depositum skal stilles?

Ja.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 07-08-05 17:00

blue wrote:
> Ja.

Så mangler vi blot at de har dem på alle motorkontorene. Det jeg
frekventerede i torsdags havde dem ikke. Så det kostede lige ca 150 km
ekstra kørsel.

Fra : Henning

Dato : 07-08-05 17:51

On Sun, 07 Aug 2005 17:59:42 +0200, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Så mangler vi blot at de har dem på alle motorkontorene. Det jeg
>frekventerede i torsdags havde dem ikke. Så det kostede lige ca 150 km
>ekstra kørsel.
? Printes de ikke bare ud mens man venter?

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Finn Guldmann

Dato : 07-08-05 18:47

Henning wrote:
> ? Printes de ikke bare ud mens man venter?

Det ved jeg ikke.

Jeg var i Vejen i torsdags for at få prøveplader. Og der spurgte jeg
efter klistermærkerne. Men de havde dem ikke.

Fra : Thomas

Dato : 07-08-05 19:03

> Printes de ikke bare ud mens man venter?

Jo - så vidt jeg er orienteret er de forsat kun på prøvestadiet på 5
motorkontorer på Sjælland.

--
Mvh/TK

Fra : Daniel

Dato : 07-08-05 17:25

> Jep de er helt det samme blot skal de ikke afleveres tilbage, og prisen er
> ligeså kr. 100 pr. dag.

Har hørt noget om, at det kun er på visse motorkontorer, at de har dem.
Det skulle primært være på Sjælland.

Kan nogle be- eller afkræfte det?

Og kan man bestille en sådanne prøveplade, så den eksempelvis gælder en
søndag og så afhente den om fredagen, hvor motorkontoret har åbent?

/Daniel

Fra : Thomas

Dato : 07-08-05 19:03

> Har hørt noget om, at det kun er på visse motorkontorer, at de har
> dem. Det skulle primært være på Sjælland.
>
> Kan nogle be- eller afkræfte det?

Ja, de er på prøvestadiet på 5 motorkontorer på Sjælland.

> Og kan man bestille en sådanne prøveplade, så den eksempelvis gælder
> en søndag og så afhente den om fredagen, hvor motorkontoret har åbent?

De udskrives med det samme.

--
Mvh/TK

Fra : Anders Thorup

Dato : 09-08-05 07:55

Thomas wrote:

> Ja, de er på prøvestadiet på 5 motorkontorer på Sjælland.

> De udskrives med det samme.

Så vil jeg lige tilføje at de også fåes på det døgnåbne motorkontor i
Padborg ved den dansk/tyske grænse.

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Ex. Honda VFR750F ejer
Http://www.dfmc.dk/Anders_Thorup

Fra : Henning

Dato : 07-08-05 17:53

>I hvilken forbindelse bruges de, hvad koster de og hvor lang er deres
>løbetid?
Så vidt jeg ved må de kun bruges ifm klargøring til
syn/indregistrering. Dvs. mellem bopæl, værksted og motorkontor. Alle
de store biler man ser køre rundt lørdag aften i indre København er
helt sikkert på gale veje...

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Thomas

Dato : 07-08-05 19:04

> [...]
> syn/indregistrering. Dvs. mellem bopæl, værksted og motorkontor. Alle
> de store biler man ser køre rundt lørdag aften i indre København er

Der er op til 5-6 forskellige formål, som kan afkrydses på bagsiden af
blanketten der udfyldes når man skal have prøvepladerne udstedt.

--
Mvh/TK

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-08-05 20:17

Henning <nomail@all.invalid> wrote in

> syn/indregistrering. Dvs. mellem bopæl, værksted og motorkontor. Alle
> de store biler man ser køre rundt lørdag aften i indre København er
> helt sikkert på gale veje...

Jeg har da ligget og testkørt min bil lørdag aften/nat - hvornår jeg skruer
bil og dernæst prøvekører den inden jeg skal til syn skal ingen instans
bestemme :)

Og ... den er go' nok - jeg hæfter mig sq ikke så meget i døgnets
tidspunkter hvis jeg har ferie og pludselig får lyst til at lave lidt på
bilen.

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 12-08-05 23:28

Martin Johansen [6000] wrote:

> Jeg har da ligget og testkørt min bil lørdag aften/nat - hvornår jeg skruer
> bil og dernæst prøvekører den inden jeg skal til syn skal ingen instans
> bestemme :)

Nu stod der jo altså "store biler" og "indre København".
Ikke "SÅB" og "Kålding" :)

--
Sugemotorer suger!
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-08-05 23:40

On 2005-08-13 00:27:54 +0200, "Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> said:

> Nu stod der jo altså "store biler" og "indre København".
> Ikke "SÅB" og "Kålding" :)

Yessør, men det behøver jo ikke betyde det _kun_ er afgrænset til det :)

MVH