Lyngby Radio
Fra : Bjarke Christensen

Dato : 06-08-05 18:20

Faldt lige over et spændende link ovre i "hamradio".

http://www.dr.dk/Forms/Published/PlaylistGen.aspx?qid=41347

Det er "TV", så det kræver en rimelig OK Internetforbindelse at se det ....

--
Bjarke M. Christensen
Maxi Magic - Himmelblå

Fra : Holten

Dato : 07-08-05 09:04

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:42f4f158$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Faldt lige over et spændende link ovre i "hamradio".
>
> http://www.dr.dk/Forms/Published/PlaylistGen.aspx?qid=41347
>
> Det er "TV", så det kræver en rimelig OK Internetforbindelse at se det

Kanon, takker.

MVH

Holten

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-08-05 12:26

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev

> http://www.dr.dk/Forms/Published/PlaylistGen.aspx?qid=41347
> Det er "TV", så det kræver en rimelig OK Internetforbindelse at se det

Hvad ser du den fil med?

På min pc insisterer linket på at åbne Dreamweaver.....

Claus

Fra : Jim

Dato : 07-08-05 12:29

Claus Tersgov wrote:
> "Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev

> Hvad ser du den fil med?
>
> På min pc insisterer linket på at åbne Dreamweaver.....
>
> Claus

Jeg kan se den i media player uden problemer

--
/Jim

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 07-08-05 12:56

Ja, den kørte også uden problemer i min MS mediaplayer version 10 (den
gængse der er i Microsoft XP inkl de alm tilgængelige opdateringer)

Bjarke