Hvor køber man lak udfra farvekode billigs~
Fra : madsgormlarsen@gmail~

Dato : 06-08-05 11:12

Hej

Når nu man har fundet farvekoden til sin bil, hvor er det så billigst
at købe lakken?

Mads

Fra : vogt- 5750 ringe

Dato : 06-08-05 11:18

<madsgormlarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hej

Når nu man har fundet farvekoden til sin bil, hvor er det så billigst
at købe lakken?

Mads

En spraydåse til 100 kroner eller 3 liter til at male din bil?

Fra : Spangkuk

Dato : 06-08-05 16:33

<madsgormlarsen@gmail.com> skrev

Når nu man har fundet farvekoden til sin bil, hvor er det så billigst
at købe lakken?

Gå til en autolakerer, få fat i mester og vift lidt med nogle sedler,
så finder i nok ud af noget.

Har brugt "tricket" 2 gange, ingen problemer, alle er glade.

Spang

Fra : madsgormlarsen@gmail~

Dato : 06-08-05 19:25

Hej

Jeg skal bruge en spaydåse og måske en af de der små neglelak
dimser. Hvor mange sedler skal man vifte med, er 100 kr. billigt for en
dåse, og er der ikke nogen der sælger dem over nettet?

Mads

Fra : Henning Lund

Dato : 06-08-05 19:55

> [...]

> dimser. Hvor mange sedler skal man vifte med, er 100 kr. billigt for
> en dåse, og er der ikke nogen der sælger dem over nettet?

Jeg synes ikke du skal købe den i spray, den kan ikke lave den samme
finish som en lak sprøjtet med en billig Harald Nyborg sprøjtepistol.
Jeg vil anbefale dig at gå til en autolakerer og få fat i en hel eller
en halv ltr. maling, køb eller lån en malesprøjte, og øv dig lidt på et
eller andet emne du kan male på inden du går i krig med bilen.
Ok det kommer så an på hvor meget lakskaden drejer sig om, er det bare
nogle små stenslag, så kan du nøjes med en "neglelak"
Større ting kræver en sprøjte, prøv at kig på vores hjemmeside under
billeder, der er en BXér jeg lige har sprøjtet med Harald Nyborg´s den
bedste.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & Salg

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-08-05 22:36

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> wrote in news:42f50889$0$81560
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Større ting kræver en sprøjte, prøv at kig på vores hjemmeside under
> billeder, der er en BXér jeg lige har sprøjtet med Harald Nyborg´s den
> bedste.

Hmm det ser sq da godt ud med den BX'er!

Jeg har selv sådan en pistol liggende så måske man skulle prøve herhjemme
selv :) Godt nok ikke med CST'eren men med vinterbilen når den kommer i hus
- kunne da være sjovt at prøve :)

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!

Fra : Henning Lund

Dato : 06-08-05 22:49

Martin Johansen [6000] skrev:

> [...]
> herhjemme selv :) Godt nok ikke med CST'eren men med vinterbilen når
> den kommer i hus - kunne da være sjovt at prøve :)

tjae der er sqoda ikke andet for end at gå i krig, lidt øvelse og man
blir en faen karl
Pengene er sparet.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-08-05 00:45

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> wrote in news:42f532ec$0$2340
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> tjae der er sqoda ikke andet for end at gå i krig, lidt øvelse og man
> blir en faen karl

Haha ja så kan man det hele når sådan noget lykkedes :)

Fra : Q

Dato : 06-08-05 22:59

<madsgormlarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
*Hej
*
[...]

Fis ned til forhandleren og bed om en spray/lakstift..
Toyota tager 68 dask for en spray i ikke-metallic og 130 for en metallic (
incl. klarlak )..

Biltema har også et rimeligt sortiment hvis du kan komme i nærheden af en
butik..

/peter

Fra : madsgormlarsen@gmail~

Dato : 07-08-05 08:12

nå, er det alt, jammmen så smutter jeg bare til forhandleren. Jeg kan
vel lige så godt finde en Mazda forhandler, når nu det er en Mazda,
er der sådan en et sted på fyn?

Fra : Q

Dato : 07-08-05 13:47

nå, er det alt, jammmen så smutter jeg bare til forhandleren. Jeg kan
vel lige så godt finde en Mazda forhandler, når nu det er en Mazda,
er der sådan en et sted på fyn?

http://www.mazda.dk/

/peter