Opel astra
Fra : Tommy

Dato : 06-08-05 10:32

Hej, jeg har et problem med min astra,når den bliver startet,kører den lang
tid på høje omdrejninger,mit gæt er det kunne være chokeren der ikke slår
fra,+ den bliver meget varm,over 90 grader på temp måleren,er der en der har
et bud,hvad det kan være?
mvh
TC

Fra : Karsten Andersen

Dato : 06-08-05 18:01

Sat, 6 Aug 2005 11:32:28 +0200, skrev Tommy, på 8 linier, i
<dd203a$2dtn$1@newsbin.cybercity.dk>, :

> [...]
>fra,+ den bliver meget varm,over 90 grader på temp måleren,er der en der har
kender ikke fejlen med din choker.
Men den burde slå fra meget hurtigt fortiden.
Min køre kun max 30 sek for tiden.
Eller indtil jeg er kommet ned for enden af vejen.

Over de 90 er sikkert normalt her for tiden.
Min ligger på 89 på motorvej på småveje eller i trafik kan den komme
op på 96-97 inden min blæser køler den ned til 92-93 igen

Hvis den ved en fart på over 60 km/t ligger over 90 grader mangler du
sikkert vand. ellers burde du skifte den termostat.

--
MVH Karsten
Horsens