/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
WR250 kontra TT350
Fra : Mads Lund


Dato : 05-06-01 11:51

Det varer jo nok ikke længe før mudderscooter tankerne skal realiseres. Og i
den forbindelse er sourcingen af en passende cykel begyndt. Prisniveauet
skal helst holdes i området 20 kilo.

Umiddelbart er jeg mest tændt på en WR250 (50 hk 100 kg lyder som gode
specs) Men TT350 er jo også et alternativ.

Cyklen skal udelukkende bruges til sjov og ballade, og absolut ingen asfalt
kørsel (måske lidt bane motard men ellers ikke).

Så kommer spørgsmålet, hvad er bedst ? ud fra kriterier om håndtering
(chassis, affjedring osv) hvordan er det med pålideligheden (2 takteren mod
4 takteren). Og endelig, hvilke oplagte alternativer er der til de 2 cykler
(alt under 30 hk er udelukket, og mine 70 kg skal helst kunne håndtere
dyret, hvorffor 130+ kg's cykler ikke er så oplagte.

Mads Lund, snart med fuld mc palette.




 
 
Morten Juel (05-06-2001)
Kommentar
Fra : Morten Juel


Dato : 05-06-01 12:12

øj det her kan der KUN komme nogle historier ud af )
Racer Mads i mudderet ) jeg glæder mig sq allerede )

Mvh
Morten



Claus Rittig (05-06-2001)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 05-06-01 12:29

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse
news:UP2T6.54$Uz1.4973@news.get2net.dk...
> Det varer jo nok ikke længe før mudderscooter tankerne skal realiseres. Og
i
> den forbindelse er sourcingen af en passende cykel begyndt. Prisniveauet
> skal helst holdes i området 20 kilo.

Orv, jeg glæder mig til at køre lidt off-road med dig, Mads, det skal nok
blive sjovt!

> Umiddelbart er jeg mest tændt på en WR250 (50 hk 100 kg lyder som gode
> specs) Men TT350 er jo også et alternativ.

Med WR250 går jeg ud fra du mener Husqvarna? Ikke Yamaha, vel?
Mht. 2-taktere skal du være opmærksom på at en ældre "ren race" model kan
blive dyr at køre på i reparationer, og for 20K får du ikke meget 250cc
2-takt med nummerplade på! Uden plade får du en fin cykel, men så kan du
stort set kun køre motocross, og når TT350 er inde i billedet er det nok
ikke planen, vel?
Og være også lige opmærksom på at du IKKE skal købe hod Brdr. Svindel i
Horsens. Grunden til at jeg siger det er, at jeg ved de har (eller har haft)
en billig WR250 stående. Cyklen er vistnok årgang 95, men motoren er en
ældre lortemotor som en af mine bekendte blev træt af fordi den var slidt
totalt ned - og så lavede han en handel med Brdr. Jensen, som ikke havde
skrupler ved at bytte motor med en cykel de havde stående. De har også en
'00 Yamaha YZ125 med et ældre Yamaha DT 125 stelnummer og nummerplade til
salg, det har de heller ingen skrupler med.

> Cyklen skal udelukkende bruges til sjov og ballade, og absolut ingen
asfalt
> kørsel (måske lidt bane motard men ellers ikke).

TTen er en god solid allround cykel, men til Motard er den nok for motorsvag
til at blive sjov, der er en 250cc 2-takt bedre. Men jeg har ladet mig
fortælle at Finn Villadsens KTM har en sidevognsmotor på ca. 700cc (2-takt),
så den skal du nok ikke regne med at jorde...
Umiddelbart til dit temperament ville jeg anbefale en 2-takter, men det
bliver nok svært at finde noget ordentligt til 20K, så derfor er TTen nok
ikke så dum endda.

Hvis du sender mig en privat mail har jeg måske et par interessante emner.

> Så kommer spørgsmålet, hvad er bedst ? ud fra kriterier om håndtering
> (chassis, affjedring osv) hvordan er det med pålideligheden (2 takteren
mod
> 4 takteren).

Til race er TTen nok ikke optimal, der er mange 2-taktere bedre (og dyrere),
men til lidt længere off-road ture er TTen fin. TTens affjedring er ikke på
niveau med KTM, Gasgas og Husqvarna og alle de andre enduro-cykler, men
enduro'ernes komfortniveau er altså også rimelig lavt.
Navnet Husqvarna er ifølge rygter ved at afgå ved døden, og
reservedelssituationen har også været lidt træls i årevis.

> Og endelig, hvilke oplagte alternativer er der til de 2 cykler
> (alt under 30 hk er udelukket, og mine 70 kg skal helst kunne håndtere
> dyret, hvorffor 130+ kg's cykler ikke er så oplagte.

Honda XR600
Gasgas (Ring til Steen Boris på 86877222)
Suzuki 2-takt (Ring Lars Sieling på 28587054)
Suzuki DR350 4-takt (Ring Martin Würtz på 55446061)
Jeg ved der er en Kawasaki KX500 til salg til omkring 50K, men der er jo
også noget over budgettet, men de fleste 2-taktere med en numerplade render
hurtigt op i de prislag hvis de skal være pålidelige.
Eller kig op i klubben en Torsdag aften, og få lidt kvalificeret vejledning,
du har jo ikke så langt.

Rittig



Mads Lund (06-06-2001)
Kommentar
Fra : Mads Lund


Dato : 06-06-01 12:11

> Orv, jeg glæder mig til at køre lidt off-road med dig, Mads, det skal nok
> blive sjovt!

Jepper.

> Med WR250 går jeg ud fra du mener Husqvarna? Ikke Yamaha, vel?

Jep. Nu har jeg haft 2 Husqvarnaer i garagen før (en 250 og en 500(420 så
vidt jeg erindre))

> Mht. 2-taktere skal du være opmærksom på at en ældre "ren race" model kan
> blive dyr at køre på i reparationer, og for 20K får du ikke meget 250cc
> 2-takt med nummerplade på!

Det var sådan noget WR250 fra 92-94 jeg havde i tankerne. Jeg har set en
WR400 til salg for 25 kilo. Og jeg er ikke så nervøs for at skulle skrue
lidt i dyngen. Det er jo primært for at kunne komme lidt ud og lege, mere
end det er fordi jeg skal ud og køre løb med den (jeg arbejder med det
problem min hjerne har med lukkede baner)

Uden plade får du en fin cykel, men så kan du
> stort set kun køre motocross, og når TT350 er inde i billedet er det nok
> ikke planen, vel?

Niks, vi skulle gerne kunne færdes rimeligt lovligt på skovstierne og i
klitterne (som ligger lige uden for min fordør)

> Og være også lige opmærksom på at du IKKE skal købe hod Brdr. Svindel i
> Horsens. Grunden til at jeg siger det er, at jeg ved de har (eller har
haft)
> en billig WR250 stående. Cyklen er vistnok årgang 95, men motoren er en
> ældre lortemotor som en af mine bekendte blev træt af fordi den var slidt
> totalt ned - og så lavede han en handel med Brdr. Jensen, som ikke havde
> skrupler ved at bytte motor med en cykel de havde stående. De har også en
> '00 Yamaha YZ125 med et ældre Yamaha DT 125 stelnummer og nummerplade til
> salg, det har de heller ingen skrupler med.

Hmm, noget fusket. Yamaha trickek kunne jeg dog godt finde på selv at lave.
>

> TTen er en god solid allround cykel, men til Motard er den nok for
motorsvag
> til at blive sjov, der er en 250cc 2-takt bedre. Men jeg har ladet mig
> fortælle at Finn Villadsens KTM har en sidevognsmotor på ca. 700cc
(2-takt),
> så den skal du nok ikke regne med at jorde...

Nej den er temmelig vild.

> Umiddelbart til dit temperament ville jeg anbefale en 2-takter, men det
> bliver nok svært at finde noget ordentligt til 20K, så derfor er TTen nok
> ikke så dum endda.

Hmm, hvorlangt skal vi op i pris for at få noget det er nogenlunde ok (hvad
hvis vi er i starten af 30'erne?)

> Til race er TTen nok ikke optimal, der er mange 2-taktere bedre (og
dyrere),
> men til lidt længere off-road ture er TTen fin. TTens affjedring er ikke

> niveau med KTM, Gasgas og Husqvarna og alle de andre enduro-cykler, men
> enduro'ernes komfortniveau er altså også rimelig lavt.

Nu er det jo nok næppe mere end 15 minutters pas jeg kan holde til.


> Eller kig op i klubben en Torsdag aften, og få lidt kvalificeret
vejledning,
> du har jo ikke så langt.

Det vil jeg afgjort gøre.

Mads Lund
Ninja9RT



Claus Rittig (06-06-2001)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 06-06-01 17:12

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse
news:bdoT6.63$1q2.26846@news.get2net.dk...

> Det var sådan noget WR250 fra 92-94 jeg havde i tankerne. Jeg har set en
> WR400 til salg for 25 kilo. Og jeg er ikke så nervøs for at skulle skrue
> lidt i dyngen. Det er jo primært for at kunne komme lidt ud og lege, mere
> end det er fordi jeg skal ud og køre løb med den (jeg arbejder med det
> problem min hjerne har med lukkede baner)

Okay. Så er en eller anden 2-takter ikke noget dårligt valg. Mads fra
Silkeborg kører off-road på en WR400 fra '88, og han er ret glad for den.

> Niks, vi skulle gerne kunne færdes rimeligt lovligt på skovstierne og i
> klitterne (som ligger lige uden for min fordør)

....Jaeh?!?
(venter på invitationen).

> Hmm, noget fusket. Yamaha trickek kunne jeg dog godt finde på selv at
lave.

Nåh? Hvis du nu tænker længe over hvad det kan koste dig at blive indblandet
i et færdselsuheld på sådan noget, med blot delt skyld, så vil du nok
alligevel overveje om det er risikoen værd.

> > Umiddelbart til dit temperament ville jeg anbefale en 2-takter, men det
> > bliver nok svært at finde noget ordentligt til 20K, så derfor er TTen
nok
> > ikke så dum endda.
>
> Hmm, hvorlangt skal vi op i pris for at få noget det er nogenlunde ok
(hvad
> hvis vi er i starten af 30'erne?)

Så ser det bedre ud! Men tjek lige nogle af de links jeg sendte, den der
TS250X / RMX250 pakkeløsning er efter sigende nede i 20K nu.

> Nu er det jo nok næppe mere end 15 minutters pas jeg kan holde til.

ORK, jo! Bare vent, man kan mere end man tror (indtil man tilter).

Rittig



Bo Thomsen (05-06-2001)
Kommentar
Fra : Bo Thomsen


Dato : 05-06-01 15:22


> (alt under 30 hk er udelukket )
så må du jo bare få flyttet turbinen fra zx'eren til muddercyklen,
så får den også nogle sjove mudderkøreegenskaber

mvh
Bo Thomsen
vfr750f-g - til salg
bbt@worldonline.dk



Asger Steffensen (05-06-2001)
Kommentar
Fra : Asger Steffensen


Dato : 05-06-01 23:14


"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> wrote in message
news:UP2T6.54$Uz1.4973@news.get2net.dk...
> Det varer jo nok ikke længe før mudderscooter tankerne skal realiseres. Og
i
> den forbindelse er sourcingen af en passende cykel begyndt. Prisniveauet
> skal helst holdes i området 20 kilo.
>
> Umiddelbart er jeg mest tændt på en WR250 (50 hk 100 kg lyder som gode
> specs) Men TT350 er jo også et alternativ.
>
> Cyklen skal udelukkende bruges til sjov og ballade, og absolut ingen
asfalt
> kørsel (måske lidt bane motard men ellers ikke).
>
> Så kommer spørgsmålet, hvad er bedst ? ud fra kriterier om håndtering
> (chassis, affjedring osv) hvordan er det med pålideligheden (2 takteren
mod
> 4 takteren). Og endelig, hvilke oplagte alternativer er der til de 2
cykler
> (alt under 30 hk er udelukket, og mine 70 kg skal helst kunne håndtere
> dyret, hvorffor 130+ kg's cykler ikke er så oplagte.
>
> Mads Lund, snart med fuld mc palette.

Kors, hvor jeg glæder mig til at høre om et "TT350 og turbo" projekt....

Asger
ZX-10 (til salg)



Morten Dahl (06-06-2001)
Kommentar
Fra : Morten Dahl


Dato : 06-06-01 08:01


"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse
news:UP2T6.54$Uz1.4973@news.get2net.dk...
> Det varer jo nok ikke længe før mudderscooter tankerne skal realiseres. Og
i
> den forbindelse er sourcingen af en passende cykel begyndt.

Team CTD goes Offroad...(det ska nok bli sjovt)

Er det ikke også nemmere at skyde genvej når du ska på arbejde (omend
dresscoden på jobbet IKKE indbefatter 8-10kg. mudder)

PS. Mads har du set Kim Armand´s opslag om TrackDay på Vandel fredag, nøjser
og så en stak bajere/røverhistorier i baggården om aftenen så er man godt
smadret til Lørdag hvilket må kunne give nogle gode stunts Lørdag. (ups.
Team CTD goes Waterskiing)
-
Morten Dahl



Mads Lund (06-06-2001)
Kommentar
Fra : Mads Lund


Dato : 06-06-01 09:41

> Team CTD goes Offroad...(det ska nok bli sjovt)

Ja vi er nogle, der er født til livstruende underholdning.

>
> Er det ikke også nemmere at skyde genvej når du ska på arbejde (omend
> dresscoden på jobbet IKKE indbefatter 8-10kg. mudder)

Det bliver jo nærmest sand den kommer til at stå på, så der skal bare
børstes lidt.
>

> PS. Mads har du set Kim Armand´s opslag om TrackDay på Vandel fredag,
nøjser
> og så en stak bajere/røverhistorier i baggården om aftenen så er man godt
> smadret til Lørdag hvilket må kunne give nogle gode stunts Lørdag. (ups.
> Team CTD goes Waterskiing)

Jeg har luret lidt på det, men kunne godt bruge lidt mere info. Skal du med,
hvad er prisen osv.
Og med den normale dødsforagt, skal det nok blive underholdende at se mig på
slæb efter en jolle. (Slår man sig meget på vand ?)

Mads Lund
Ninja9RT



Morten Dahl (06-06-2001)
Kommentar
Fra : Morten Dahl


Dato : 06-06-01 10:28


"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse
news:j0mT6.33$1q2.9755@news.get2net.dk...
> > Team CTD goes Offroad...(det ska nok bli sjovt)
>
> Ja vi er nogle, der er født til livstruende underholdning.

Jepser, det sku et mirakel hvis vi er fuldt funktionsdygtige når vi bliver
30


)
>
> Jeg har luret lidt på det, men kunne godt bruge lidt mere info. Skal du
med,
> hvad er prisen osv.

Aner det ikke, men prøver lige at få fat i ham gutten..Dog har jeg PT. lidt
lavvande i kassen, og med Lørdagen´s forventet forbrug skal jeg ihvertfald
have checket priser før jeg melder mig til. Men hvad med afregning fra
RingDjursland. Jeg sagde til ham gubbie´n at det jeg havde betalt for meget
(jeg gav.400) kunne han bare give dig, så sku du nok klare det.

> Og med den normale dødsforagt, skal det nok blive underholdende at se mig

> slæb efter en jolle. (Slår man sig meget på vand ?)

Nu er det jo en lidt voksen jolle og ja, når farten kommer op over 60-70
stykker er vandet ligesom at ramme beton, jeg bankede panden i vandet med 90
og var væk i 1-2 minutter før de fik vendt skuden og Lau trukket mig op af
vandet.
Det er potentielt farligt, men ved stunts som dette har jeg også rigtig
redningsvest (mod normalt en mere behagelig svømmevest)på da den er udstyret
med nakkekrave så jeg vender rigtigt efter et styrt. hvor jeg evt. bliver
slået bevidstløs..

Men skal vi have det rigtige adrenalinkick skal vi efter "smølf´s"
ArrowStream 17" med en 248HK YamahaProV motor, den trækker så vildt at man
efter sådan en tur, skal passe på ikke at jokke på sine arme..

-
Morten Dahl
- certificeret adrenalínJunkie




Mads Lund (06-06-2001)
Kommentar
Fra : Mads Lund


Dato : 06-06-01 12:23

> Jepser, det sku et mirakel hvis vi er fuldt funktionsdygtige når vi bliver
> 30

Jeg er ved at være nede på 95%

> Men hvad med afregning fra
> RingDjursland. Jeg sagde til ham gubbie´n at det jeg havde betalt for
meget
> (jeg gav.400) kunne han bare give dig, så sku du nok klare det.

Jeg har ikke hørt noget fra dem endnu, men jeg tager fat i sagen næste gang
vi skal på mc druk.


> Men skal vi have det rigtige adrenalinkick skal vi efter "smølf´s"
> ArrowStream 17" med en 248HK YamahaProV motor, den trækker så vildt at man
> efter sådan en tur, skal passe på ikke at jokke på sine arme..

Det lyder af rigtigt drengelegetøj

> - certificeret adrenalínJunkie

Who isn't ?

Mads Lund
Ninja9RT



allan (06-06-2001)
Kommentar
Fra : allan


Dato : 06-06-01 10:28


"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse
news:j0mT6.33$1q2.9755@news.get2net.dk...
> > Team CTD goes Offroad...(det ska nok bli sjovt)
>
> Ja vi er nogle, der er født til livstruende underholdning.
>
> >
> > jeg ville foreslå en dt125r men 29 hk kan du sikkert ikke leve med.
et alternativ vil være suzuki ts 250 de er gamle!!!!!! men billige , du
skal bare finde dem først. De af de TT 350 der sælges er ved at være godt
brugte så pas på hvis du køber en sådan.

allan dt125r
"i et hjørne af mikkels garage"



Anders Majland \(Rep~ (06-06-2001)
Kommentar
Fra : Anders Majland \(Rep~


Dato : 06-06-01 10:11

>(Slår man sig meget på vand ?)
> Mads Lund

Nej da ... - det er meget blødere end asfalt. Men derfor kan lidt mere
beskyttelse end badebukser alligevel godt anbefales - Dog tror jeg at fuldt
læderdress er overkill og det har nok heller ikke godt af vandet.

/A


Morten Dahl (06-06-2001)
Kommentar
Fra : Morten Dahl


Dato : 06-06-01 11:01


"Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)"
<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse
news:9fkt02$d2u$1@news.inet.tele.dk...
> >(Slår man sig meget på vand ?)
> > Mads Lund
>
> Nej da ... - det er meget blødere end asfalt. Men derfor kan lidt mere
> beskyttelse end badebukser alligevel godt anbefales - Dog tror jeg at
fuldt
> læderdress er overkill og det har nok heller ikke godt af vandet.

Det ku nu ellers se kanont ud.. Hvad siger du Mads, vil du ofre resterne af
Daineesén så har jeg en gl. børe af en Biefee hjelm

-
Morten
- der frygter en farlig week.end..



Mads Lund (06-06-2001)
Kommentar
Fra : Mads Lund


Dato : 06-06-01 12:19

> Det ku nu ellers se kanont ud.. Hvad siger du Mads, vil du ofre resterne
af
> Daineesén så har jeg en gl. børe af en Biefee hjelm

Jep, så mangler vi bare en helikopter til at trække


> - der frygter en farlig week.end..

Nej nej, det bliver stille og roligt. Vi er jo ganske fornuftige mennesker
så længe vi ikke har en styrthjælm på.

Mads Lund
Ninja9RT



Armand (06-06-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 06-06-01 15:02


Morten Dahl <news@mekasign.dk> skrev i en
news:9fkjou$iur$1@news.cybercity.dk...
>
> PS. Mads har du set Kim Armand´s opslag om TrackDay på Vandel fredag,
> nøjser og så en stak bajere/røverhistorier i baggården om aftenen så
er.....

Hov, Hov!

Track days er ikke for uindregistrerede cykler hhv. licensløsere på
deres
racere - KUN for gadecykler!

Begrundelse herfor er forsikringsforhold (ansvarsforsikring overfor
med-kørere!), såvel som DMU's reglement, der omtaler decidere
udelukkelse i tilfælde af brug af "sort træning"!

Så ryg du bare på med 600'eren Morten. Men lad være at lokke Mads!

--
Armand.





Morten Dahl (06-06-2001)
Kommentar
Fra : Morten Dahl


Dato : 06-06-01 15:54


"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:9fld9k$1f72$8@news.cybercity.dk...
>
> Morten Dahl <news@mekasign.dk> skrev i en
> news:9fkjou$iur$1@news.cybercity.dk...
> >
> > PS. Mads har du set Kim Armand´s opslag om TrackDay på Vandel fredag,
> > nøjser og så en stak bajere/røverhistorier i baggården om aftenen så
> er.....
>
> Hov, Hov!
>
> Track days er ikke for uindregistrerede cykler hhv. licensløsere på
> deres
> racere - KUN for gadecykler!

>
> Så ryg du bare på med 600'eren Morten. Men lad være at lokke Mads!


Nu ligger landet også sådan at 600´rn har fået sin ilddåb på RingDjursland
og det var den fedeste..

Men til sagen, Mads er i Trekant´s området i anden anledning (vi skal drikke
hjernerne ud lørdag, kombineret med lidt vandpjaskeri) og han kommer jo på
9RT, så det var egentlig disse 2 maskiner jeg havde i tankerne til Vandel
fredag eftermiddag, hvis ellers tiden og pengepungen tillader det.. Men hvad
koster det egentlig? og hvor mange er tilmeldt, hvad tidsrum er det i? og
hvilken bane bliver der banket sammen..

-
Morten Dahl



Michael K.S. (06-06-2001)
Kommentar
Fra : Michael K.S.


Dato : 06-06-01 15:41

On Wed, 6 Jun 2001 16:53:33 +0200, "Morten Dahl" <news@mekasign.dk>
wrote:

> Men hvad
>koster det egentlig? og hvor mange er tilmeldt, hvad tidsrum er det i? og
>hvilken bane bliver der banket sammen..

Snak med Mads,jeg har sendt ham en mail !!

-M

Armand (06-06-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 06-06-01 20:46


Morten Dahl <news@mekasign.dk> skrev i en
news:9flffv$1hui$1@news.cybercity.dk...
>
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> news:9fld9k$1f72$8@news.cybercity.dk...
> >
> > Morten Dahl <news@mekasign.dk> skrev i en
> > news:9fkjou$iur$1@news.cybercity.dk...
> > >
> > > PS. Mads har du set Kim Armand´s opslag om TrackDay på Vandel
> > > fredag, nøjser og så en stak bajere/røverhistorier i baggården om
aftenen > > Hov, Hov!
> > Track days er ikke for uindregistrerede cykler hhv. licensløsere på
> > deres racere - KUN for gadecykler!
> ........ Mads er i Trekant´s området i anden anledning (vi skal drikke
> hjernerne ud lørdag, kombineret med lidt vandpjaskeri) og han kommer
jo på
> 9RT, så det var egentlig disse 2 maskiner jeg havde i tankerne til
Vandel
> fredag eftermiddag, hvis ellers tiden og pengepungen tillader det..
Men hvad
> koster det egentlig? og hvor mange er tilmeldt, hvad tidsrum er det i?
og
> hvilken bane bliver der banket sammen..

OK!

Men kom nu i seng så i andrenalinjunkie's kan være oppe til at kunne nå
airshow'et på FSN Ålborg søndag, også!

--
Armand.





Morten Dahl (07-06-2001)
Kommentar
Fra : Morten Dahl


Dato : 07-06-01 06:54


"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:9fm7mt$2nb6$1@news.cybercity.dk...

>
> OK!
>
> Men kom nu i seng så i andrenalinjunkie's kan være oppe til at kunne nå
> airshow'et på FSN Ålborg søndag, også!


Tjae, 500km på mc søndag lyder egentlig fristende, men har desværre lovet
mig væk søndag, så der må jeg passe over.. du kører måske derop eller hur?

-
Morten



Armand (07-06-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 07-06-01 23:08


Morten Dahl <news@mekasign.dk> skrev i en
news:9fn47t$bbu$1@news.cybercity.dk...
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> news:9fm7mt$2nb6$1@news.cybercity.dk...
> >
> > Men kom nu i seng så i andrenalinjunkie's kan være oppe til at kunne

> > airshow'et på FSN Ålborg søndag, også!
> Tjae, 500km på mc søndag lyder egentlig fristende.. du kører måske
derop
> eller hur?

Næsten sikkert; men formodentlig i bilen, eftersom at 4½'eren endnu ikke
har fået repareret den overspændte cylinderbolt

--
Armand.
(der regner med at iklæde sig sin MC-chaufførerne - denim-skjorte. og et
par gule EAR-ørepropper)




Claus Rittig (07-06-2001)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 07-06-01 15:13


"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse
news:UP2T6.54$Uz1.4973@news.get2net.dk...

> Umiddelbart er jeg mest tændt på en WR250 (50 hk 100 kg lyder som gode
> specs) Men TT350 er jo også et alternativ.

Tjek lige den blå avis, det bugner med cykler:
XR600
XR350 (Sune i Silkeborg)
WR250
WR400
DR350
TT'er og andre sjove cykler i dit prislag.

Skal vi ikke snart ud at køre?

Rittig



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177611
Tips : 31970
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409306
Brugere : 218890

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste