Fælge
Fra : charlotte dandanell

Dato : 05-08-05 12:57

Hej

Ved ikke helt om det er tilladt at indsætte en annonce her men hvis der er
nogle der ved om det er tilladt ville jeg blive glad for det.

Har et par dæk m fælge, Sælges nyere brugt fælge med dæk oprindelig til Opel
Vento, str 185/60/14, kørt omkring 15000, skriv for pris ide

Venlig Hilsen

Charlotte Hansen
TEL. 97351500 - 50801040

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-05 13:16

On Fri, 5 Aug 2005 13:57:24 +0200, "charlotte dandanell"
<dandanell@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
>Har et par dæk m fælge, Sælges nyere brugt fælge med dæk oprindelig til Opel
>Vento, str 185/60/14, kørt omkring 15000, skriv for pris ide

Den rigtige gruppe hedder dk.marked.privat.bil, der vil din annonce
være velkommen. De er ikke så velkomne her i gruppen, tilbud er ofte i
form af skumbananer eller andet morsomt.
Bilmærket hænger ikke rigtig sammen, enten er det en Opel Vectra eller
en VW Vento.
--
Ivan Madsen,
Xsara Week-end HDI

Fra : HKN

Dato : 05-08-05 13:36

> Bilmærket hænger ikke rigtig sammen, enten er det en Opel Vectra eller
> en VW Vento.

Nej, nej - læs den tidligere tråd

Se også her http://www.enviroglobe.com/kfz-datenbank/opel_vento.php

-Henrik

It has removed 110 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : charlotte dandanell

Dato : 05-08-05 15:50

Tak for tippet om den anden gruppe. Den er sat ind nu. Og jeg mener at det
er til en WV vento fik vist bare skrevet for hurtigt.

Charlotte

Fra : charlotte dandanell

Dato : 05-08-05 15:55

hvad er det med hunden..?? hmmmm forstår jeg ikke. Kan ikke se nogen.

Fra : Jørgen L.

Dato : 05-08-05 17:36

> hvad er det med hunden..?? hmmmm forstår jeg ikke. Kan ikke se nogen.

Det er ligesom en øretatovering så hvis hunden bliver væk at den kan komme
hjem igen.
Det er et lovkrav efter en vis dato, enten tatovering eller chip.

Hilsen Jørgen

Fra : charlotte dandanell

Dato : 06-08-05 15:12

Jeg forstår stadig ikke hvad du mener..???

Hilsen Charlotte

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-08-05 13:37

charlotte dandanell skriver:

> Har et par dæk m fælge, Sælges nyere brugt fælge med dæk oprindelig til Opel
> Vento, str 185/60/14, kørt omkring 15000, skriv for pris ide

2 skumbananer er budt.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe