Volvo Penta MD 2
Fra : Ukendt

Dato : 05-08-05 08:29

Hej gruppe

Jeg er den lykkelige ejer af ovennævnte subj. som har tjent mig tro de
sidste 20 år, og som jo nok ialt har ca. 30 år på bagen!!!

Den er begyndt at få "udfald" på olietrykket, altså den ene dag fint
olietryk, næste dag absolut nul.

Det kunne jo tyde på enten snavs et eller andet sted på sugesiden af
oliepumpen, eller en overtryksventil der er blevet "underlig".

Inden jeg nu begynder at splitte motoren til atomer vil jeg meget gerne have
en tegning over smøresystemet.

Skulle der være en derude som har sådan en tegning vil jeg blive frygtelig
glad for en scanning eller lignende.

På forhånd tak

Hilsen John

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 05-08-05 14:03

john <joh_lundsgaardofir.dk> (snabel a) skrev:
> [...]
>en tegning over smøresystemet.
>
>Skulle der være en derude som har
>sådan en tegning vil jeg blive frygtelig

Hej John,

Linket har du her (10Mb):
http://www.boten.nl/motoren/motoren_pdf/MD1B-2B-3B_Workshop.pdf

Det ligger på vores hjemmeside under "Hyperlink" se på side 3.

Mvh/Harding

Fra : john

Dato : 07-08-05 16:44

Hej Harding