Alessio fælg kapsler, hvor?
Fra : Henning Lund

Dato : 04-08-05 15:46

Jeg kan ikke finde et sted hvor jeg kan købe de små (52 mm)
centerkapsler til knægtens alufælge, de skal være med Citroen logo, men
der er noget med ophavsretten til logoet som bilforhandlerne har brokket
sig over, så Bak/Uhrenfeldt kunne ikke skaffe dem. Hvor hitter jeg dem
så, nogen må da have nogle rester liggende?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-05 16:42

> [...]
> sig over, så Bak/Uhrenfeldt kunne ikke skaffe dem. Hvor hitter jeg dem så,

Kør til Citrobang, de kan skaffe dem.
Jeg havde samme problem med konens Alessio fælge, jeg malede dem og rev
logoerne af i den tro at jeg bare hentede nogle nye ved superdæk.

I mit tilfælde måtte jeg til VW for at skaffe dem.
Mine var også 52 mm buet.

Ellers kan superdæk/NDI skaffe de orginale Alessio kapsler til dem.

--
/Claus

HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf

Fra : Henning Lund

Dato : 04-08-05 17:22

Claus Petersen skrev:

> [...]
> Mine var også 52 mm buet.
>
> Ellers kan superdæk/NDI skaffe de orginale Alessio kapsler til dem.

Det er de samme så, hvad kostede sådan nogle bæster?

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-05 22:57

> Det er de samme så, hvad kostede sådan nogle bæster?

Med VW logoer, de var lidt dyre 156 kr. for 4 selvklæbende logoer.
Men du har jo nok ingen interesse i VW logoer, ved ikke hvad de org. Alessio
koster.