Til de velbeslåede BMW-fans kan jeg fortæl~
Fra : Christensen

Dato : 03-08-05 15:56

at der står både en E60 535d (272 hk twin turbo diesel) og en E60 M5 (507 hk
V10) hos Jan Nygaard i Lyngby....og såmen også en ret så flot 750iL.

Den der M5'er er altså pænt fed in real life.....

/f christensen
320d Touring '02

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 03-08-05 19:21

"Christensen" <ikke_nikke@nej.dk> skrev i en meddelelse

> Den der M5'er er altså pænt fed in real life.....

Yep... Så én i Løkken i ferie. Sort med hvid læder... MAM!

-M
2005 BMW 325i E90, sænket + det løse :)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-08-05 21:23

Morten Lorenzen wrote:

> Yep... Så én i Løkken i ferie. Sort med hvid læder... MAM!

Så en M6 i Tyskerland...
Den er sgu fin nok...

Fra : jacob

Dato : 04-08-05 15:49

meddelelse news:42f126e8$0$18650$14726298@news.sunsite.dk...

> Så en M6 i Tyskerland...
> Den er sgu fin nok...

jojo men det er jo stadigvæk BARE en BMW....

MVH Jacob

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-08-05 17:21

jacob wrote:

> jojo men det er jo stadigvæk BARE en BMW....

Jep.
Så lad mig komme det nærmere: Den er sgu fin nok - af en bil at være...
Eller er det at stramme den og kalde den for en bil...?

Fra : Christensen

Dato : 04-08-05 18:00

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message

> Jep.
> Så lad mig komme det nærmere: Den er sgu fin nok - af en bil at være...
> Eller er det at stramme den og kalde den for en bil...?

No holder I denondenlynemæ! - det er jo ikk' engang sjovt!

/f christensen
320d Touring '02