Carina E 2,0 5d. med hele svineriet?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-08-05 14:57

Et _hypotetisk_ spørgsmål hér i ferien (jeg er stort set tilfreds med
GSi'en):

Hvis jeg ville ha' en Carina 2,0 5d med das ganze Molewitten - læs:
el-ruder, -spejle, sædevarme plus evt. automatic (og soltag, hvis det
findes) hvad skal kræet så hedde: GLI eller en anden bogstavsbetegnelse,
Commander eller?

Har nogen nogensinde set én på gule plader? (inte jag)
Hans

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 03-08-05 16:24

> [...]
> el-ruder, -spejle, sædevarme plus evt. automatic (og soltag, hvis det
> findes) hvad skal kræet så hedde: GLI eller en anden bogstavsbetegnelse,

GLi

> Har nogen nogensinde set én på gule plader? (inte jag)

Mnjohh - i stc - ikke i liftback.

/Jan W Nielsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-08-05 18:20

Jan W Nielsen skrev:

> GLi

Fornemt!

> Mnjohh - i stc

Nå okay - life in big city

> - ikke i liftback.

Klart nok!
Hans

Fra : Psypher

Dato : 03-08-05 17:36

n (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Commander eller?
>
> Har nogen nogensinde set én på gule plader? (inte jag)

Den skal hedde GLI, har da evt. en til salg den er bare 4 dørs, alt i el
med almindelig gearkasse.

Mail mig gerne hvis du er interesseret.

l-poulsen@mail.dk

--
Regards Psypher
CBR954RR Fireblade '02

Fra : Roberto Saldo

Dato : 05-08-05 16:58

Hans Paulin (6310) wrote:
> [...]
> Commander eller?
>
> Har nogen nogensinde set én på gule plader? (inte jag)

Heller ikke her.

Jeg hentede min i Jylland :)

Men ak! der er ikke læderrat som standard.

Elvarme i sæderne og aircon er også et plus (men ikke standard).

Mvh
Roberto Saldo (Carina E 2L GLi)

Fra : Mogens

Dato : 05-08-05 17:04

On Fri, 05 Aug 2005 17:57:37 +0200, Roberto Saldo <rs@yahoo.com>
wrote:

>Heller ikke her.

www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=237001302&page=1

Mvh
Mogens

Fra : Roberto Saldo

Dato : 05-08-05 17:54

Mogens wrote:

> www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=237001302&page=1

Jeg tipper det er en Wagon.

Mvh
Roberto

Fra : Mogens

Dato : 05-08-05 17:58

On Fri, 05 Aug 2005 18:53:52 +0200, Roberto Saldo <rs@yahoo.com>
wrote:

>Jeg tipper det er en Wagon.

Han vil gerne have en 2,0 på gule plader, IMO...

Mvh
Mogens

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-08-05 18:17

Roberto Saldo skrev:

> Heller ikke her.
>
> Jeg hentede min i Jylland :)

Og?

> Men ak! der er ikke læderrat som standard.

Fint nok

> Elvarme i sæderne og aircon er også et plus (men ikke standard).

Varme i forruden findes også, læste jeg i Bilbasen - og (el?)-soltag

Har du styr på alle bogstavskombinationerne - samt "Commander" m.m.?
Hans

Fra : Roberto Saldo

Dato : 05-08-05 19:42

Hans Paulin (6310) wrote:

> Og?

De hænger ikke på træerne.

> Fint nok

Ville gerne ha et, plasticrattet slides ikke så pænt.

> Varme i forruden findes også, læste jeg i Bilbasen - og (el?)-soltag

Under viskerne, ret fiffigt! Kører sammen med varme i sidespejlene!

> Har du styr på alle bogstavskombinationerne - samt "Commander" m.m.?

Næh men jeg har denneher:

<www.toyota.dk/media/dkdk/pdf/CarinaCM.pdf>

Mvh
Roberto

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-08-05 22:15

Roberto Saldo skrev:

> De hænger ikke på træerne.

Nå okay

> Ville gerne ha et, plasticrattet slides ikke så pænt.

Okay

> Under viskerne, ret fiffigt!

Kun dér?

> Næh men jeg har denneher:
>
> <www.toyota.dk/media/dkdk/pdf/CarinaCM.pdf>

Fornemt

1,8 er en leanburn og går længere på literen end 1,6 - interessant
Hans

Fra : Roberto Saldo

Dato : 06-08-05 06:22

Hans Paulin (6310) wrote:

> Nå okay

> Okay

> Kun dér?

> Fornemt
>
> 1,8 er en leanburn og går længere på literen end 1,6 - interessant

Ja men der er selvf. trade-offs, feks nølen forskellige steder i
speederresponsen. Men det er prisen og motoren er udmærket.

Alle motorer *før* 96 giver flere hestekræfter, fex 2L 133hk før, 126hk
efter pga noget emissions-kravs-noget. Til gengæld er 97-modellen med
revideret karosse, en del stivere og mere sikker at crash'e i og så har
den 2 airbags (et sikkert tegn på en 97'-model).

For at komplicere yderligere er nogle modeller lavet i Japan og nogle i
England (stelnummer starter med SB). De kan ikke nødvendigvis dele
reservedele!
De første engelske er ikke så gode som de japanske og de senere engelske
modeller der kom ud efter at ledelsen på den engelske fabrik blev
udskiftet til ... Japanere :)

Men det afsløres i bilens generelle tilstand, dem der holder de holder.

Der var noget med rust i fordørene, men langt de fleste burde være lavet
på garantien.

Mvh
Roberto

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-08-05 13:28

Roberto Saldo skrev:

> Til gengæld er
> 97-modellen med revideret karosse, en del stivere og mere sikker at
> crash'e i og så har den 2 airbags (et sikkert tegn på en 97'-model).

Sådan er min hustrus

> For at komplicere yderligere er nogle modeller lavet i Japan og nogle
> i England (stelnummer starter med SB).

Hvorhenne sidder stelnummeret?

> [...]
> De første engelske er ikke så gode som de japanske og de senere
> engelske modeller der kom ud efter at ledelsen på den engelske fabrik

Nej, dét hørte jeg

> Men det afsløres i bilens generelle tilstand, dem der holder de
> holder.

Hér holder det

> Der var noget med rust i fordørene, men langt de fleste burde være
> lavet på garantien.

Ingenting hér
Hans

Fra : Roberto Saldo

Dato : 06-08-05 16:58

Hans Paulin (6310) wrote:

> Sådan er min hustrus

> Hvorhenne sidder stelnummeret?

Fex ude i motorrummet på torpedovæggen.
Mit er både skåret i blikket og på en lille alu-mærkeplade.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-08-05 17:56

Roberto Saldo skrev:

> Fex ude i motorrummet på torpedovæggen.
> Mit er både skåret i blikket og på en lille alu-mærkeplade.

Okay - tak!
Hans