Nyere brugte fælge til en opel vento
Fra : charlotte dandanell

Dato : 03-08-05 13:44

Hej

Har et par nyere brugt fælge tilsalg. Da de ikke passer til vores bil..

Havde regnet med omkring 800 kr. Men i kan ringe for et bud ..str. 14

TLF. 50801040

Venlig Hilsen

Charlotte Hansen
6900 Skjern

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-05 13:50

en opel vento ?!??!?!

Har jeg godt nok aldrig hørt om ?

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-05 13:53

"Juel" <xsnabelastarchild.dk> skrev i en meddelelse
> en opel vento ?!??!?!
>
> Har jeg godt nok aldrig hørt om ?

Men skumbananer kender vi her alt for godt

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-05 13:55

> Men skumbananer kender vi her alt for godt

Ja for satan, jeg byder 10, men kræver at se et billede af denne underlige
Opel Vento først...!!

Mvh
Morten

Fra : Lars Jensen

Dato : 03-08-05 15:37

Juel wrote:
> en opel vento ?!??!?!
>
> Har jeg godt nok aldrig hørt om ?

Hmmm, et eller andet findes vist, ved det navn!?

http://www.enviroglobe.com/kfz-datenbank/opel_vento.php

> Mvh
> Morten

Lars B

Fra : Michael Kristensen

Dato : 03-08-05 14:06

10 skumbananer

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-05 14:08

> 10 skumbananer

HA ! det har jeg allerede budt, følg dog med i tråden !!! ))

Mvh
Morten

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-08-05 14:24

charlotte dandanell skriver:

> Havde regnet med omkring 800 kr. Men i kan ringe for et bud ..str. 14

12 skumbananer er budt !

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe