alarm til laguna II
Fra : RP

Dato : 02-08-05 20:53

Da 10 biler på min gade, lige er blevet tømt for udstyr og da begge
mine forrige biler har været udsat for hærværk (dejligt kvarter)
overvejer jeg at smide en alarm i dytten.

Jeg har fået tilbudt en af den lokale volvo/renault forhandler, som
virker sammen med fjernbetjeningen til centrallåsen til omkring 3000
inkl montering (+moms).

Er det en ok pris? og bruger renault nogle bestemte alarmer? Fik
naturligvis ikke hørt hvad det var for en...

Bilen er en laguna II

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-08-05 21:41

RP wrote:
> [...]
>
> Jeg har fået tilbudt en af den lokale volvo/renault forhandler, som
> virker sammen med fjernbetjeningen til centrallåsen til omkring 3000

Hvis det er originalt og virker med den originale fjernbetjening, så ville
jeg vælge denne løsning...

Fra : Morgan Jones

Dato : 03-08-05 06:27

> Hvis det er originalt og virker med den originale fjernbetjening, så ville
> jeg vælge denne løsning...

Jeg ville flytte....

;)

Fra : RP

Dato : 03-08-05 18:42

> Jeg ville flytte....

Det er desværre ikke en mulighed...

Ingen der har erfaringer med de originale alarmer fra renault?