Radioen slukker
Fra : Anders Ryberg Larsen

Dato : 01-08-05 23:35

Er der nogen som ved hvorvidt man kan "omprogrammere" sin radio? Jeg har en
Peu206, hvor at radioen slukker efter 30min. Smart nok - hvis det er fordi
man har glemt at slukke den, men knapt så smart hvis man nu gerne vil have
at den er tændt, og så er det lidt belastende at skulle tænde motoren for at
få liv i radioen igen? Det er en 2005 model.

Mvh Anders Larsen

Fra : Kito

Dato : 03-08-05 05:53

"Anders Ryberg Larsen" <AnderZ@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som ved hvorvidt man kan "omprogrammere" sin radio? Jeg har
> en Peu206, hvor at radioen slukker efter 30min. Smart nok - hvis det er
> fordi man har glemt at slukke den, men knapt så smart hvis man nu gerne
> vil have at den er tændt, og så er det lidt belastende at skulle tænde
> motoren for at få liv i radioen igen? Det er en 2005 model.
>
> Mvh Anders Larsen
>Jeg har haft samme problem med en blaupunkt og bag på radioen er der en del
>ledninger hvoraf de 2 (hos mig rød og gul) kommer henholdsvis fra tænding
> [...]

vh
Poul