Hvad er den skoda Octavia fra 2002 værd
Fra : vogt- 5750 ringe

Dato : 01-08-05 20:19

Min svoger har købt en 2002 Octavia 1,6i med Aircondition og centrallås,
derudover er alt standard. Fælge, interiør, osv. Lakken er som ny, ja det
er hele bilen som sagt.

Bilen er som ny, ikke en rust eller olieplet nogle steder og så har den kun
gået 17.000 km. - jep. Syttentusinde.

Den kostede 150.000 .... er det ok +

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 01-08-05 20:41

"vogt- 5750 ringe" <rolandvogt@gmailNOSPAM.com> skrev i en meddelelse

> Bilen er som ny, ikke en rust eller olieplet nogle steder og så har den
> kun gået 17.000 km. - jep. Syttentusinde.

Jeg har en som på 8 år, den første privat reg. i DK., ikke har rundet 100
kKm., hvad er den værd? ;).

Fra : JK

Dato : 02-08-05 09:49

On Mon, 1 Aug 2005 21:40:36 +0200, "Jørgen M. Rasmussen"
<j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote:

>Jeg har en som på 8 år, den første privat reg. i DK., ikke har rundet 100
>kKm., hvad er den værd? ;).

Man går ind på www.bilpriser.dk og taster en salgsvurdering ind.

mvh

John

Fra : vogt- 5750 ringe

Dato : 02-08-05 13:36

"JK" <johnknuhtsenSP@Mail.dk> skrev i en meddelelse

> Man går ind på www.bilpriser.dk og taster en salgsvurdering ind.
>
> mvh
>
> John

o tak anede ikke det fandtes - er ikke den store bilhaj

Fra : Brian

Dato : 02-08-05 15:52

vogt- 5750 ringe wrote:

> o tak anede ikke det fandtes - er ikke den store bilhaj

Du handler da ellers bil oftere end de fleste

/Brian

Fra : vogt- 5750 ringe

Dato : 02-08-05 17:40

najhhh så nye biler aner jeg intet om .