Eagle Fishfinder- brugervejledning ?
Fra : Finn

Dato : 31-07-05 11:18

jeg har købt en båd hvor der var en Eagle fishfinder KM034 7528 monteret.
den ser ud til at virke ok - men jeg mangler en vejledning, da min
tilsyneladende skal holde 2 knapper inde samtidigt for nogle af
funktionerne - så det er ikke helt nemt at gætte sig til.

så hvis der er nogen der kunne hjælpe med en kopi af vejledningen, ville jeg
være glad. - elelr evt et link til et sted den kan hentes

mvh

Finn Normann

Fra : lyngs

Dato : 02-08-05 12:08