Hvem kender?
Fra : Bo og Christina

Dato : 31-07-05 09:47

Jeg skal bruge noget hjælp til import fra USA, men gerne en der måske selv
har rpøvet det,det er en corvette
Men har også fundet en i Britislava, jeg kunne tænke mig,er der nogen der
ved noget om import derfra

Fra : alexbo

Dato : 31-07-05 09:56

"Bo og Christina" skrev

> Jeg skal bruge noget hjælp til import

I går startede du en tråd om Corvette import med en fornuftig emnelinie,
hvorfor så starte en ny tråd i dag om samme emne, men med en meningsløs
emnelinie.

Det kommer til at tage lang tid inden din Corvette er hjemme, og du
risikerer at de der kan hjælpe dig, ikke gider rode rundt i alle de tråde du
vil starte.

Udover det er Slovakiet med i EU, det og den korte afstand gør en import
derfra nemmere, du kan jo selv køre ned og hente den.

mvh
Alex Christensen

Fra : Thomas

Dato : 31-07-05 10:21

> Jeg skal bruge noget hjælp til import fra USA, men gerne en der måske
> selv har rpøvet det,det er en corvette
> Men har også fundet en i Britislava, jeg kunne tænke mig,er der nogen
> der ved noget om import derfra

Du skal helt sikkert ha' fat i gutterne fra www.smallblock.dk - der findes
et forum på siden, hvor du kan få råd og vejledning.

--
Mvh/TK

Fra : westmus

Dato : 31-07-05 12:29

Bo og Christina skrev:

> [...]
> har rpøvet det,det er en corvette
> Men har også fundet en i Britislava, jeg kunne tænke mig,er der nogen der

Er du igang på Ebay? ...Britislava...det lyder nemlig som en af de
sædvanlige "scams" (svindeltricks) på Ebay. Har du forøvrigt
undersøgt markedet herhjemme først? Corvetter bliver importeret til
Dk i lange baner og der er da masser tilsalg inde for landets grænser.
Eller f.eks i Tyskland eller andre af vore nabolande, hvor der også er
masser af import, så kan man selv lige smutte ned og kikke på bilen
inden køb.

Det mest fornuftige var vel at melde dig i klubben først,
www.club-corvette.dk . Formoder du ikke er medlem siden du spørger her
og ikke hos "ekspertene". Der er der folk der ved en rasende masse om
både bilerne og har erfaring med import og div. firmaer!

Fra : westmus

Dato : 31-07-05 12:36